Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

1 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
2 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Drzwi z frontu i od tyłu oklejone są, rzecz jasna, taśmą policyjną, nie ma więc szans dostać się tam normalnie - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Drzwi z frontu i od tyłu oklejone są, rzecz jasna, taśmą policyjną, nie ma więc szans dostać się tam normalnie. Na podwórku na tyłach zakładu zabierz z auta (po lewej) linkę holowniczą. Spróbuj teraz dostać się do środka przez klapę do piwnicy (pod dużym oknem po prawej) - użyj na niej linki. Następnie zadziałaj zabranym z nabrzeża prętem na zamocowanej linie. I już możesz wpakować się do środka.

4 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
5 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
6 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Z piwnicy maszeruj na górę i idź do ciemni - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Z piwnicy maszeruj na górę i idź do ciemni. Kliknij (tylko raz, inaczej nie będzie można trzasnąć fotki) na obrys postaci (po lewej), po czym zrób mu zdjęcie (nr 17). Potem idź do gabinetu Fullera, gdzie najpierw rzuć okiem na mapę świata (w głębi, nad biurkiem). Przeczytaj przyczepioną do niej po prawej notatkę, na której Fuller zaplanował swoją podróż dookoła świata. Ponieważ dwu miejsc nie da się odczytać, przyjrzyj się także samej mapie, na której wytyczona jest trasa. Darren wymieni następujące miejsca: USA (Utah, Arizona), Hawaje, Afryka Północna (Egipt), Chiny i Europa (Niemcy).

Następnie zwróć uwagę na zegar z kukułką (przy drzwiach na podwórze). Włóż klucze Fullera do sześciokątnego otworu w dole zegara (po prawej). Nakręcisz w ten sposób zegar, a gdy kukułka zakuka, z drzwiczek u góry wysunie się pudełeczko, które Darren automatycznie zabierze

7 - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Otwórz je w ekwipunku (PPM) - znajdziesz przeźrocza - Rozdział drugi (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie