Zniszcz wieżyczki obronne | Rozdział 21 - Shantytown | BioShock Infinite poradnik BioShock: Infinite
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zniszcz wieżyczki obronne
Zanim będziesz mógł dostać się do magazynu, czeka Cię przeprawa przez oddziały policji, wspomagane przez dwie, duże wieżyczki rakietowe, jedną z karabinem maszynowym oraz Zmechanizowanego patriotę. Najłatwiej poradzić sobie z tym wyzwaniem pozostając na balkonie z teleskopem. Jest na nim wystarczająco dużo miejsca i osłony, aby unikać wrogiego ognia, który z tej odległości i tak nie powinien być szczególnie dokuczliwy. W snajperce na balkonie jest wystarczająco dużo amunicji, aby bez problemu zniszczyć wszystkie wieżyczki. Na normalnym poziomie trudności duże rakietnice rozpadają się po ośmiu strzałach z karabinu wyborowego, a Elizabeth dostarczy Ci dodatkowej amunicji, dzięki czemu spokojnie zdejmiesz wszystkich policjantów i patriotę.
Jeśli wolałbyś walczyć na krótszy dystans, w okolicy znajdziesz Granatniki (na budynku po prawej stronie placu i na dachu barki po lewej) oraz Kartaczownicę (na szczycie budynku po prawej). Na budynku po lewej stronie możesz otworzyć wyrwę zawierającą jeszcze jeden karabin wyborowy, a nad wejściem do komisariatu możesz przywołać Komara. Przemieszczaj się po wstędze miedzy budynkami i eliminuj kolejnych przeciwników, kiedy będziesz przejeżdżał w pobliżu. W razie kłopotów ze zdrowiem, na budynku po prawej stronie placu znajduje się wyrwa z apteczkami. Za budynkiem po lewej stronie znajduje się strzelnica, na której możesz przywołać automat z rakietami.
Po walce wjedź Wstęgą na tyły budynku po prawej stronie. Obok wnyków znajdziesz Voksofon #44. Na koniec pozostaje Ci już tylko wejść na komisariat.