Idź na Wyspę Pomnika i odszukaj dziewczynę (1) | Rozdział 4 - Dachy Centrum Comstocka poradnik BioShock: Infinite
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Idź na Wyspę Pomnika i odszukaj dziewczynę
Po wejściu do Niebieskiej Wstążki, odwróć się za siebie i przeszukaj zawartość lady oraz szafki. Następnie zwróć uwagę na trzy kinetoskopy na końcu korytarza, prowadzącego do sali restauracji. Użyj każdego z nich aby odblokować Punkty Widokowe #5-7.
Po wejściu do sali, ponownie natkniesz się na rodzeństwo Lutece'ów. Zanim jednak podejdziesz do Rosalindy, rozejrzyj się po stołach oraz za barem, gdzie znajdziesz monety i portfel oraz pieniądze w kasie. Następnie przyjmij prezent od kobiety. Jest nim nowa Infuzja - Tarcza. Od tej pory nad paskiem twojego zdrowia będzie widoczny pasek osłony, która w razie trafienia spada jako pierwsza i regeneruje się po kilku sekundach, kiedy nie jesteś atakowany.
Przejdź teraz do kuchni, gdzie oprócz sporych zapasów jedzenia i picia znajdziesz również Voksofon #6. Przejdź przez kuchnię do tylnego wyjścia.
Po wyjściu na taras za restauracją, spójrz w górę, na czerwono-biały budynek, unoszący się nieopodal. Wyceluj w najbliższy z haków i kiedy pojawi się na nim zielona poświata, skocz. Niebhak precyzyjnie przyciągnie Cię do haka na ścianie, co pozwoli Ci na przemieszczanie się między nie połączonymi ze sobą budynkami.
Przeskakuj po kolejnych hakach, aż znajdziesz się na ostatnim. Teraz będziesz miał po raz pierwszy okazję dokonać egzekucji z powietrza. Wisząc na haku wyceluj w stojącego na pobliskim dachu policjanta i skocz na niego, kiedy pod jego stopami pojawi się wyraźny, żółty znacznik. W ten sposób można jednym ciosem pozbawić życia większość przeciwników, występujących w grze.
Po wylądowaniu, zbierz leżące obok skrzyń Karabin Maszynowy oraz amunicję i ruszaj dalej w stronę celu.
Obok dachu, na którym się znajdujesz unosi się policyjna barka z zamontowaną wieżyczką. Zniszcz ją lub opętaj, po czym zajmij się nadciągającymi policjantami. Po drodze przeszukaj niewielkie pomieszczenie, w którym znajdziesz sole i trochę pojemników.
Po drugiej stronie dachu unosi się kolejna policyjna barka, a oprócz niej nadciągną jeszcze dwie, z kolejnymi oddziałami policji. Polecam opętać wieżyczkę, która pomoże Ci się uporać z pozostałymi przeciwnikami.
Po walce (lub w celu jej uniknięcia), zeskocz na niższy dach i przez świetlik wskocz do znajdującej się tutaj Rezydencji Lansdowne'ów. Przeszukaj dokładnie poddasze i zejdź piętro niżej.
Na pierwszym piętrze rezydencji znajdziesz sypialnię, a w niej amunicję i kilka mebli do przeszukania. Na półce w kredensie znajdziesz Voksofon #7. Oprócz tego, po prawej stronie łóżka stoi zdobiony kufer. Jego zbadanie rozpocznie zadanie poboczne Znajdź klucz, który pasuje do zamka, które opisane jest na końcu tego rozdziału.
Przeszukaj parter rezydencji, gdzie znajdziesz m.in. sole oraz sztabkę srebra. Kiedy skończysz, wróć na samą górę i wyjdź na balkon.
Z balkonu rezydencji będziesz mógł za pomocą Niebhaka dostać się na sąsiedni taras. Przeszukaj znajdujący się tutaj ogródek pod parasolkami oraz skrzynkę pocztową, po czym wejdź do budynku drukarni.
Kiedy znajdziesz się w główny pomieszczeniu drukarni, do drzwi zacznie dobijać się policja. Szybko przejdź korytarzem do sąsiednich pomieszczeń, inaczej policjanci wtargną do środka, co utrudni nieco walkę. W pomieszczeniu z kominkiem znajdziesz przy drzwiach karabin oraz zapas soli.
Po wyjściu tylnymi drzwiami czeka Cię potyczka z oddziałem policji, któremu towarzyszy również Strażak, a nad polem bitwy umiejscowiona jest wieżyczka. Przejmij nad nią kontrolę i wyeliminuj wszystkich przeciwników, abyś mógł w spokoju przeszukać okolicę.
Po walce, wejdź schodami na taras za maszyną Dollar Bill. Za drewnianą budką znajdziesz Punkt Widokowy #5: Kinetoskop.