Idź do biura dyrektora | Rozdział 33 - Atrium | BioShock Infinite poradnik BioShock: Infinite
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Idź do biura dyrektora
W atrium, po wyjściu z windy spotkasz następnych "franklinów" i Chłopca Ciszy. Obok tego egzemplarza będziesz mógł się bez trudu prześliznąć, jeśli jednak wolisz walkę, zwab przeciwników do windy i rozpraw się z nimi za jednym zamachem używając wigorów obszarowych (najlepiej działa krucza pułapka/wierzgający koń + diabelski pocałunek).
Z pomieszczenia, którego pilnował Chłopiec, skręć w lewo, a za rogiem znajdziesz Punkt Widokowy #34 - Kinetoskop.
Następnie przejdź do pomieszczenia na prawo od windy (Tu leżymy). Stamtąd idź na lewo, do spalarni podpisanej "Tu płaczemy". W trumnie przed piecem znajdziesz Voksofon #71.
Po przeszukaniu powyższych pomieszczeń, wejdź do łazienki, podpisanej "Tu się obmywamy". Przeszukaj pomieszczenie, po czym przejdź do sypialni, podpisanej "Tu śpimy". Sypialni strzeże kolejny Chłopiec Ciszy. Przekradnij się obok niego, lub jak wolisz zabij jego marionetki i przeczesz pomieszczenie w poszukiwaniu amunicji i soli.
Drzwiami obok wyrwy w sypialni przejdź do drugiej części atrium. Czeka Cię tam nieunikniona walka z kilkoma strażnikami, którym towarzyszy Kruk. Dodatkowo, klatki schodowej strzegą dwie wieżyczki (które mogłeś zauważyć już wcześniej).
Po rozprawieniu się z przeciwnikami, wejdź po schodach na następne piętro i skręć ciemnym korytarzem w lewo. Wejdź w następny korytarz, podpisany "Tu pracujemy". Na końcu korytarza znajduje się Punkt Widokowy #35 - Kinetoskop.
W pomieszczeniu z maskami znajdziesz m.in. torbę ślusarza leżącą na stole obok wyrwy.
Korytarzem pełnym manekinów przejdź do magazynu, pilnowanego przez Chłopca Ciszy. Rozpraw się z nim wedle uznania i przeszukaj pomieszczenie. Tuż obok filara, przy którym stoi Chłopiec, znajdziesz Ekwipunek #35.
Za filarem w tym samym pomieszczeniu znajdziesz stolik, na którym leży Voksofon #72.
Wyjdź z magazynu do atrium i przejdź korytarzem do sali projekcyjnej, podpisanej "Tu się uczymy". Wskocz przez rozbitą szybę do korytarza, który prowadzi do biura dyrektora (oznaczony tabliczką Biuro dyrektora). Za rogiem, w korytarzu znajdziesz Punkt Widokowy #36 - Kinetoskop.
Wejdź do biura strażnika i odszukaj włączony projektor. Tuż obok niego leży Voksofon #73. W biurze znajdziesz również medykamenty, sole, amunicję i wieszaki z bronią.
Naprzeciwko schodów na następne piętro znajduje się biurko, na którym stoi Ekwipunek #36. Zbierz przedmiot i wejdź na następne piętro.
Kiedy dotrzesz do biura dyrektora, zbierz leżący na prześle Voksofon #74 i pociągnij za dźwignię, znajdującą się na panelu pod monitorami, aby otworzyć bramkę bezpieczeństwa na parterze.