Idź do domu Comstocka | Rozdział 29 - Port Dostatku | BioShock Infinite poradnik BioShock: Infinite
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Idź do domu Comstocka
Po dotarciu na stację, udaj się w stronę kasy biletowej, gdzie natkniesz się na dwóch Voksów. Kiedy już się z nimi uporasz, wejdź do biura kasy i odszukaj sejf w pierwszym pomieszczeniu (wymaga 3 wytrychów). W środku znajdziesz zwyczajowe kilkaset srebrnych orłów.
Głębiej w biurze znajdziesz wytrych i sole, leżące na biurku pod zegarem. Zajrzyj również do magazynku na tyłach biura, gdzie ukrywa się Kartaczownica i zapas amunicji do niej.
Przejdź korytarzem naprzeciwko kasy do następnej sali. Dokładnie przeszukuj wszystkie rozrzucone bagaże, ponieważ ukrywa się w nich sporo gotówki. Na końcu korytarza natkniesz się na skrzynię z leżącymi na niej zwłokami. Przed skrzynią leży Voksofon #53, a tuż obok zwłok znajdziesz wytrych.
W drugiej kasie biletowej znajdziesz kolejny sejf, wymagający 3 wytrychów. Jego zawartość również będzie podobna do poprzedniego. Przeszukaj resztę pomieszczenia oraz magazynek na tyłach.
Następnie udaj się do baru Słona Ostryga. Otwarcie drzwi do lokalu wymaga 3 wytrychów.
Pokonaj policjantów strzegących baru i odszukaj niebieski kufer stojący obok stolików dla gości. W roku kufra znajdziesz kolejny wytrych.
Pod jednym ze stolików, naprzeciwko kufra, znajdziesz Ekwipunek #26. Przeszukaj wszystkie stoliki oraz bar, po czym przejdź w stronę toalet.
Między toaletami znajduje się Punk Widokowy #32 - Kinetoskop. W samych toaletach znajdziesz Granatnik oraz sporo srebra, więc dokładnie je przeczesz.
Wejdź na wyższe piętro schodami naprzeciwko restauracji. Pod statuą anioła u szczytu schodów zaatakuje Cię Strażak i policjant. Aby uprościć sobie życie, możesz przywołać wieżyczkę na klatce schodowej.
Rusz schodami na kolejne piętro, do głównej sali Portu Dostatku. Pod pomnikiem Comstocka przyjdzie Ci się zmierzyć z bardzo liczną grupą Voksów, pośród których będzie Zmechanizowany patriota oraz kilku Strażaków. Po prawej i po lewej stronie sali znajdziesz schronienie w kasach biletowych lub za schodami. Przywołaj za pomocą wyrwy jedną z cewek tesli i zwabiaj do niej przeciwników, co pozwoli Ci zaoszczędzić nieco amunicji, czasu i zdrowia.
W biurze przy schodach, po lewej stronie pomnika znajduje się sejf wymagający 3 wytrychów, a w nim kilkaset sztuk srebra.
Naprzeciwko sejfu znajduje się magazynek ze stertami gazet, na których leży Voksofon #54. W ciemniejszym rogu za gazetami znajdziesz również Granatnik.
Przejdź do biura po prawej stronie schodów, przeszukaj wszystkie pojemniki i wejdź do magazynku na tyłach, gdzie znajdziesz srebro i wytrych.
Po przeczesaniu głównej hali, wejdź po schodach na kolejne piętro, gdzie znajdują się zamknięte drzwi prowadzące do wyjścia. Po ich otwarciu przywołaj osłonę, która znajduje się na środku korytarza i przygotuj na walkę z dwoma snajperami okupującymi pomost przez Tobą.
Po walce, przejdź do pomieszczenia po lewej stronie korytarza, w którym znajduje się księgarnia. Otworzenie sklepu wymaga tylko jednego wytrycha.
Na ladzie, znajdującej się po środku księgarni znajdziesz Ekwipunek #27 oraz trochę gotówki w kasie.
Tuż obok wejścia, pod pluszowym misiem znajdziesz Voksofon #55. Po jego zebraniu, zejdź do czytelni znajdującej się na niższym piętrze sklepu.
Kiedy tylko zejdziesz po schodach do czytelni, zostaniesz zaatakowany przez kilku Voksów, którzy ruszą twoim śladem. Po ich wyeliminowaniu odszukaj leżący na stoliku Voksofon #56. Jego zebranie zainicjuje zadanie opcjonalne: sprawdź bar (opisane na końcu rozdziału).
Po dokładnym przeczesaniu okolicy wróć do drzwi obrotowych na końcu korytarza i przejdź na drugą stronę. Drzwi zamkną się za Tobą, więc zanim przejdziesz na drugą stronę upewnij się, że nie masz już nic do roboty na stacji. Po przejściu na drugą stronę trafisz do korytarza, na końcu którego znajduje się winda. Przycisk przywołujący windę wymaga wprowadzenia odpowiedniego kodu, który znajdziesz tuż obok, na stoisku z gazetami.
Podnieś książki zakrywające kod na pierwszym stoisku naprzeciwko obrotowych drzwi. Po objerzeniu sceny, która wtedy się rozegra, wróć do windy i zjedź do Centrum Emporium.