Wybór - Przypinka do aksamitki | Rozdział 7 - Zatoka okrętów | BioShock Infinite poradnik BioShock: Infinite
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Wybór: Przypinka do aksamitki
Po wyjściu ze sklepu, natkniesz się po raz kolejny na tajemnicze rodzeństwo Lutece'ów. Elizabeth poprosi Cię o wybór przypinki z wizerunkiem klatki lub ptaka. Od tej pory, Elizabeth będzie nosiła wybraną przez Ciebie przypinkę na swojej aksamitce.
Przeszukaj wszystkie kramy na promenadzie i ruszaj do Salonu Gier.
Aby dostać się do salonu, musisz poprosić Elizabeth o wyłamanie zamka w drzwiach po prawej stronie od wejścia. Jest to pierwszy zamek, na jaki trafisz w grze, więc do jego otwarcia wymagana jest tylko spinka do włosów dziewczyny. Tylko zamki "fabularne" da się tak łatwo otworzyć. Wszystkie inne wymagać będą posiadania odpowiedniej ilości wytrychów.
Przeszukaj biuro, do którego trafisz, po czym ruszaj korytarzem w stronę salonu gier. Zanim tam dotrzesz, trafisz na automat Dollar Bill. Za automatem, na końcu korytarza znajduje się małe pomieszczenie dla pracowników. Na stoliku znajdziesz Ekwipunek #4 - Nogi, a w koszu obok leży Voksofon #18: Niebo - Daisy Fitzroy.
W ostatnim korytarzu prowadzącym do salonu gier, może czekać na Ciebie niespodzianka. Jeżeli rozdziale 3 nie rzuciłeś piłką w uwięzioną młodą parę, spotkasz ich tutaj i wręczą Ci mały prezent: Ekwipunek #5 - Głowa. Przeszukaj znajdujące się w pobliżu toalety dla "Kolorowych i Irlandczyków", po czym wejdź do salonu.
Przeszukaj salon gier, w którym znajdziesz głównie pieniądze oraz produkty spożywcze. Na przeciwko korytarza, którym tutaj trafiłeś, znajdują się toalety dla "białych". W toalecie po lewej stronie (tej ze śpiącym służącym) znajdziesz m.in. Voksofon #19: Psia wierność - Zachary Hale Comstock.
Po przeszukaniu toalet przejdź dalej do rozwidlenia korytarza, a znajdziesz tam Punkt Widokowy #13: Kinetoskop - Rozwiązanie kwestii irlandzkiej.
Kiedy będziesz gotowy, udaj się w stronę wejścia na Stację Gondoli. Jest to przejście w jedną stronę, więc zanim pójdziesz dalej, upewnij się, że zrobiłeś już wszystko w tej części mapy. Korytarzem dotrzesz do sali biletowej, ale zanim tam wejdziesz, przeszukaj jeszcze dolne piętro, znajdujące się za budką z Hot-Dogami.