Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL poradnik Asterix & Obelix XXL

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

1 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Korzystamy z windy, a po chwili z następnej, by dostać się na most pełen legionistów - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Korzystamy z windy, a po chwili z następnej, by dostać się na most pełen legionistów. Rozprawiamy się z nimi wszystkimi, a następnie pomagamy Obeliksowi dostać się na górę. Idziemy dalej, niszcząc napotkane na drodze skrzynie. Niedaleko za nimi znajdujemy rzymski laur (w morzu). Gdy go zgarniemy, na brzegu pojawią się Rzymianie.

2 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Parę kroków dalej znajdujemy kamienny blok - przesuwamy go do końca w drugą stronę, aby otworzyć pobliską bramę - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Parę kroków dalej znajdujemy kamienny blok - przesuwamy go do końca w drugą stronę, aby otworzyć pobliską bramę. W kolejnej lokacji trafiamy na rzymskie kohorty. Na razie się nimi nie przejmujemy, tylko wchodzimy po schodkach i tłuczemy 50 legionistów.

3 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Dzięki temu odblokowujemy guzik na ścianie (patrz rysunek) - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Dzięki temu odblokowujemy guzik na ścianie (patrz rysunek). Na dół zjeżdża kolejka - wskakujemy do niej i prowadzimy Obeliksem do końca. Tam przesuwamy wajchę, dzięki czemu dostajemy magiczny napój.

4 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Zeskakujemy wtenczas na dół i rozprawiamy się z kohortami - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Zeskakujemy wtenczas na dół i rozprawiamy się z kohortami. Warto dodać, że na tym terenie znajdujemy też cztery guziki, po przyciśnięciu których dostajemy trochę hełmów. Teraz ponownie doprowadzamy kolejkę z Asteriksem na drugą stronę, gdzie tym razem przesuwamy drugą dźwignię. Zeskakujemy na dół i korzystamy z bramy prowadzącej dalej.

5 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Musimy pokonać trzech centurionów, którzy biegają z eskortą po całej lokacji - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Musimy pokonać trzech centurionów, którzy biegają z eskortą po całej lokacji. Dopiero wtedy będziemy mogli skorzystać z guzika ukazanego na powyższym rysunku. Przeprowadzamy kolejkę z Asteriksem na drugą stronę, obijając po drodze twarze kilku legionistom.

6 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Tuż za końcem sznura korzystamy z windy, uważając na stojących nad nami Rzymian z obuchami - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Tuż za końcem sznura korzystamy z windy, uważając na stojących nad nami Rzymian z obuchami. Wchodzimy na górę i wskakujemy do kolejnej, tym razem samodzielnej kolejki. Po przejażdżce otwieramy za pomocą guzika bramę, by mógł się tu dostać Obeliks.

7 - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Używamy stojącej obok balisty do rozwalenia muru przed nami (jeśli chcemy, to także do zdewastowania drugiego, za którym znajdziemy dodatkową tarczę) - Etap 2 | Helwetia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Używamy stojącej obok balisty do rozwalenia muru przed nami (jeśli chcemy, to także do zdewastowania drugiego, za którym znajdziemy dodatkową tarczę). W następnym miejscu rozprawiamy się z legionistami, po czym korzystamy z platformy z zieloną flagą. W nowej lokacji zapisujemy stan gry u śpiącego druida.