Etap 2 | Grecja | Asterix & Obelix XXL poradnik Asterix & Obelix XXL
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
W świątyni znajdujemy trochę przycisków i wajch. Gdy przyciśniemy je wszystkie, stajemy na dwóch kamiennych platformach w basenikach, a następnie na tej, która znajduje się powyżej. Włącza ona pobliską platformę, nad którą wisi laur. Tak więc szybko, zanim winda opadnie na dół, wskakujemy na nią i odbijamy się, by zdobyć nagrodę (niewątpliwie czeka nas kilka prób).
Kierujemy się do następnej lokacji, w której spotykamy rzymskiego szpiega. Dowiadujemy się od niego, że do przedostania się przez świątynię będziemy musieli wykorzystać pochodnię. Odpalamy ją więc od pobliskiego ogniska, po czym przeskakujemy ostrożnie, bacząc na Rzymian, na drugą stronę basenu.
W następnej lokacji przyciskamy kilka guzików, a także pomagamy Asteriksowi z zapaloną pochodnią przedostać się na naszą stronę. Odpalamy pochodnię, jeśli nam gaśnie, od ogniska, a kolejno wchodzimy po schodkach obok i stajemy na niebieskim polu.
Obeliksem schodzimy na dół i za pomocą kołowrotu przenosimy Asteriksa na kamienny blok w basenie. Podchodzimy do niego i przesuwamy w drugą stronę aż do końca. Zanim tam go dopchamy, walczymy z kilkoma gladiatorami. Po powrocie do sterowania Asteriksem podpalamy beczkę obok małego przejścia do kolejnej lokacji, a następnie korzystamy z niego.
Otwieramy guzikiem przejście dla Obeliksa, którym to rozwalamy blokujące nam przejście metalowe skrzynie. Za nimi śpi sobie druid...