Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wytwarzanie przedmiotów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Granat odłamkowy z kości zwierząt? Czemu nie! - Wytwarzanie przedmiotów | Dodatkowe aktywności w Assassins Creed Rogue - Assassins Creed: Rogue - poradnik do gry
Granat odłamkowy z kości zwierząt? Czemu nie!

Assassin's Creed Rogue pozwala wytwarzać rozmaite przedmioty, które znacznie ułatwiają rozgrywkę. Wytworzenie części z nich będzie dla ciebie nieosiągalne (a przynajmniej bardzo utrudnione) przez większą część kampanii, z uwagi na to, iż wymagają przedmiotów, które są drogie do kupienia w sklepie, a dość trudne do zdobycia. Niemniej jednak jest to element wprost obowiązkowy. Okno wytwarzania przedmiotów pozwala ci tworzyć przedmioty z dwóch grup: wyposażenia i amunicji. W tej chwili zajmiemy się tym pierwszym.

Wytwarzanie dodatkowych przedmiotów wyposażenia pozwala ci zwiększyć skuteczność Shaya, wydłużając jego pasek zdrowia, a także zwiększając ilość amunicji, jaką może przenosić na raz do poszczególnych broni. Przechodząc kampanię dla pojedynczego gracza będziesz miał okazje wytworzyć jeden z nich - Olstra na pistolety, które pozwalają przenosić dwie sztuki pistoletów.

Warto zaznaczyć też, iż nie musisz wytwarzać poszczególnych poziomów przedmiotów po kolei - jeśli brakuje ci surowców na "Ulepszenie zdrowia II" a masz wystarczająco, by wytworzyć "Ulepszenie zdrowia IV", możesz to bez problemu wykonać! Przedmioty można wytwarzać w dowolnej kolejności, pod warunkiem, że masz wymagane materiały. By znaleźć miejsca, w których możesz upolować poszczególne zwierzęta, zajrzyj do rozdziału "Polowanie".

Uwaga: nie można wytwarzać przedmiotów w momencie, gdy jesteś ścigany przez przeciwnika, bądź z kimś walczysz, a także wtedy, gdy stoisz za sterami swojego okrętu.

Poniżej znajdziesz listę poszczególnych przedmiotów, wraz z wymaganymi surowcami do ich wytworzenia.

Ulepszenie zdrowia

Ulepszenie zdrowia - jak nietrudno się domyślić, każde ulepszenie z tej grupy zwiększa pasek zdrowia głównego bohatera. Za każdy "poziom" dostaniesz 25% dodatkowego zdrowia, co przekłada się na jeden segment - spora część przeciwników w grze jest w stanie wyciągnąć ci 2-3 segmenty zdrowia jednym atakiem, co sprawia, że jest to jedno z najważniejszych ulepszeń. Dostępne przedmioty:

  • Ulepszenie zdrowia I - wymagane 2 Skóry zająca.
  • Ulepszenie zdrowia II - wymagane 2 Skóry zająca polarnego i 2 Skóry rysia kanadyjskiego.
  • Ulepszenie zdrowia III - wymagane 2 Skóry wilka szarego i 2 Skóry orki.
  • Ulepszenie zdrowia IV - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 2 Kły narwala.

Pierwszy poziom ulepszenia zdrowia jest bardzo łatwy to osiągnięcia - gdy podczas kampanii będziesz w Albany, popatrz na mapę i zlokalizuj ikonkę zająca - upoluj dwie sztuki i voila! Otrzymasz zwiększony pasek zdrowia. Reszta ulepszeń (szczególnie 4, z uwagi na wymagane kły narwala) będą musiały trochę poczekać, gdyż zwierzęta te ciężko upolować bez odpowiednich ulepszeń.

Sakwa na strzałki z liną

Wytworzenie tego przedmiotu pozwala ci przenosić większą ilość strzałek z liną - każdy poziom zwiększa ilość o 5. Dostępne przedmioty:

  • Sakwa na strzałki z liną I - wymagana 1 Skóra wilka szarego.
  • Sakwa na strzałki z liną II - wymagane 2 Skóry humbaka i 2 Skóry wilka szarego.

Sakwa na bomby dymne

Przedmiot ten zwiększa ilość bomb dymnych, które może przenosić główny bohater - podobnie jak poprzedni przedmiot, każdy poziom zwiększa ilość o 5. Dostępne poziomy:

  • Sakwa na bomby dymne I - wymagana 1 Skóra lisa polarnego i 2 Skóry rysia kanadyjskiego.
  • Sakwa na bomby dymne II - wymagane 2 Skóry wilka polarnego i 2 Skóry wapiti kanadyjskiego.

Sakwa na amunicję pistoletową

Przedmioty te pozwalają, co poziom, zwiększyć maksymalną ilość amunicji do pistoletu o 10 sztuk (max. 30). Dostępne poziomy:

  • Sakwa na amunicję pistoletową I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra bobra.
  • Sakwa na amunicję pistoletową II - wymagana 1 Skóra lisa i 1 Skóra lisa polarnego.

Sakwa na strzałki do wiatrówki

Każdy poziom zwiększa o 5 ilość amunicji do wiatrówki, jaką może nosić główny bohater. Co ciekawe, nie dodaje to bonusu do jednego rodzaju amunicji, jak wszystkie inne ulepszenia, a do wszystkich trzech: strzałek usypiających, rozwścieczających i petard. Dostępne poziomy:

  • Sakwa na strzałki do wiatrówki I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra zająca polarnego.
  • Sakwa na strzałki do wiatrówki II - wymagane 2 Skóry niedźwiedzia polarnego i 2 Skóry wilka czarnego.

Drugi poziom ulepszenia sakwy na strzałki do wiatrówki to jeden z trudniejszych do wytworzenia przedmiotów, z uwagi na fakt, iż ciężko jest znaleźć niedźwiedzie polarne i polowanie na nie jest znacznie trudniejsze.

Wydajność strzałek usypiających

Jak wskazuje nazwa, przedmioty te zwiększają skuteczność, a więc czas trwania, strzałek usypiających. Dostępne poziomy:

  • Wydajność strzałek usypiających I - wymagana 1 Skóra zająca i 1 Skóra zająca polarnego.
  • Wydajność strzałek usypiających II - wymagane 2 Skóry jelenia i 2 Skóry białego wieloryba.

Drugi poziom tego przedmiotu jest prawdopodobnie jednym z najdroższych do wytworzenia - cena skóry białego wieloryba jest iście kosmiczna (20,000!), a upolowanie go nie należy do najłatwiejszych. Jest to jednocześnie ulepszenie które można sobie spokojnie darować, gdyż efekt po pierwszym poziomie i tak jest wystarczająco długi.

Wydajność strzałek usypiających

Zasada działania tego przedmiotu jest taka jak w poprzedniej grupie, z jedną różnicą - zamiast wydłużać efekt uśpienia, wydłużają one czas trwania efektu rozwścieczenia. Dostępne poziomy:

  • Wydajność strzałek rozwścieczających I - wymagana 1 Skóra bobra i 1 Skóra wilka szarego.
  • Wydajność strzałek rozwścieczających II - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 2 Skóry orki.

Sakwa na granaty usypiające

Każdy poziom zwiększa ilość granatów usypiających, które na raz przenosić może główny bohater o 1. Bardzo przydatne ulepszenie, gdyż bez tego będziesz mógł nosić jedynie 3 granaty usypiające. Dostępne poziomy:

  • Sakwa na granaty usypiające I - wymagana 1 Skóra orki i 1 Skóra bobra.
  • Sakwa na granaty usypiające II - wymagane 2 Skóry wapiti kanadyjskiego i 2 Skóry wilka polarnego.

Wydajność granatów usypiających

Tak samo jak ze strzałkami usypiającymi, ulepszenie to zwiększa czas działania uśpienia trafionych nim wrogów. Dostępne poziomy:

  • Wydajność granatów usypiających I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra rysia kanadyjskiego.
  • Wydajność granatów usypiających II - wymagane 2 Skóry zająca polarnego i 2 Skóry humbaka.

Sakwa na granaty rozwścieczające

Każdy poziom zwiększa ilość granatów rozwścieczających, które na raz przenosić może główny bohater o 1. Ekstremalnie użyteczne ulepszenie, gdyż granaty te są bardzo skuteczne w walce - przydają się szczególnie podczas ataków na forty, strażnice, czy przejmowaniu siedzib gangów. Dostępne poziomy:

  • Sakwa na granaty rozwścieczające I - wymagana 1 Skóra niedźwiedzia czarnego i 1 Skóra rekina.
  • Sakwa na granaty rozwścieczające II - wymagane 2 Skóry białego wieloryba i 2 Skóry niedźwiedzia polarnego.

Wydajność granatów rozwścieczających

Kolejne bardzo ważne ulepszenie, gdyż wydłuża ono czas działania granatów rozwścieczających, przez co jeszcze dłużej będziesz mógł siać zamęt w bazie wroga! Dostępne poziomy:

  • Wydajność granatów rozwścieczających I - wymagana 1 Skóra lisa i 1 Skóra orki.
  • Wydajność granatów rozwścieczających II - wymagane 2 Skóry wapiti kanadyjskiego i 2 Skóry narwala.

Sakwa na granaty odłamkowe

Granaty odłamkowe nie są tak bardzo skuteczne, jakbyśmy tego chcieli (ich zasięg rażenia jest dość mały), jednak z uwagi na fakt, iż można zwiększyć ich skuteczność (następnym ulepszeniem na tej liście), warto zwiększyć maksymalną ilość, jaką może przenosić bohater. Każde ulepszenie zwiększa je o 1. Dostępne poziomy:

  • Sakwa na granaty odłamkowe I - wymagana 1 Skóra humbaka i 1 Skóra niedźwiedzia czarnego.
  • Sakwa na granaty odłamkowe II - wymagane 2 Kły narwala i 2 Skóry wapiti kanadyjskiego.

Wydajność granatów odłamkowych

Jedno z najlepszych ulepszeń, jeśli nie zależy ci na cichej eksterminacji wrogów. Przedmioty te zwiększają pole rażenia granatów odłamkowych. Dostępne poziomy:

  1. Wydajność granatów odłamkowych I - wymagana 1 Skóra rekina i 1 Skóra wilka szarego.
  2. Wydajność granatów odłamkowych II - wymagane 2 Skóry niedźwiedzia czarnego i 2 Skóry niedźwiedzia polarnego.

Odzienia

Oprócz możliwości zdobycia rozmaitych rodzajów odzienia poprzez ukończenie kampanii, wyzwań, wykonanie konkretnych misji Kampanii Morskiej, czy po prostu wykupienia ich w sklepie, możesz wytworzyć cztery zestawy odzienia samodzielnie. Są to:

  • Odzienie myśliwego - wymagane 2 Skóry wilka szarego i 3 Skóry wilka polarnego.
  • Odzienie wielorybnika - wymagane 2 Skóry rekina i 2 Skóry orki.
  • Odzienie badacza Arktyki - wymagane 3 Skóry niedźwiedzia polarnego i 3 Kły narwala.
  • Odzienie trapera - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 4 Skóry niedźwiedzia czarnego.

Poszczególne rodzaje odzienia nie wpływają na sposób rozgrywki, nie zwiększają ilości przedmiotów, które możesz nosić, nie dają żadnego wzmocnienia - są jedynie elementem dekoracyjnym. Z tego też powodu nie warto wytwarzać ich do momentu, aż będziesz miał gotowe inne przedmioty (podane powyżej), które wymagają tych samych komponentów.

Amunicja

Nie licząc amunicji do pistoletów, z menu Wytwarzanie możesz skonstruować każdy rodzaj amunicji. Co ciekawe (i dość nielogiczne...), do wytwarzania tych przedmiotów wymagane są tylko Kości (różna ich ilość w zależności od typu amunicji) - kości są jednocześnie wykorzystywane tylko do produkcji amunicji, co jest jednocześnie zachętą, by polować na niepotrzebne już zwierzęta. Dostępne przedmioty:

  • Strzałki z liną - wymagana 1 Kość. Jest to opłacalny rodzaj amunicji do wytworzenia, z uwagi na skuteczność i niewielki koszt.
  • Strzałka usypiająca / rozwścieczająca / z petardą - każdy z tych przedmiotów wymaga 1 Kości. Powinieneś zainteresować się przede wszystkim wytwarzaniem strzałek rozwścieczających (jeśli preferujesz siać zamęt), lub strzałek usypiających (jeśli wolisz przekradać się pomiędzy wrogami) - petardy są mało skuteczne i nadają się jedynie do wysadzania beczek.
  • Granat usypiający / rozwścieczający / odłamkowy - każdy z przedmiotów wymaga 5 Kości do wytworzenia, przez co są to przedmioty bardzo nieopłacalne (chyba, że wymaga tego sytuacja).