Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

03 - Blizny | Sekwencja 4 | Solucja Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

03 - Blizny

Misja rozpoczyna się na morzu - dosłownie. - 03 - Blizny | Sekwencja 4 | Solucja Assassins Creed Rogue - Assassins Creed: Rogue - poradnik do gry
Misja rozpoczyna się na morzu - dosłownie.

Pozostała ci ostatnia misja / wspomnienie w tej sekwencji. By rozpocząć misję, siądź za sterami swojego okrętu i dopłyń we wskazane przez wykrzyknik miejsce, gdzie będziesz mógł rozpocząć misję. Po krótkiej scenie będziesz musiał dotrzeć do wskazanego miejsca, zadokować statek i wejść na suchy ląd, by ratować tyłek Monro. Otrzymasz także zadanie, by nie wdawać się w bójki z przeciwnikiem - jeśli chcesz dodatkowe 10% synchronizacji, udaj się bezpośrednio do celu i zignoruj wrogów. Możesz także wykorzystać dachy, by zminimalizować szansę spotkania wroga. Przeciwników są tutaj dosłownie setki, więc lepszym, wygodniejszym i przede wszystkim szybszym rozwiązaniem jest unikanie walki.

Wybij wymaganą ilość wrogów, zanim wskaźnik ofiar się zapełni. - 03 - Blizny | Sekwencja 4 | Solucja Assassins Creed Rogue - Assassins Creed: Rogue - poradnik do gry
Wybij wymaganą ilość wrogów, zanim wskaźnik ofiar się zapełni.

Podążając za zielonym wskaźnikiem, wkrótce dotrzesz do fortu. Wbiegnij do środka i wybij wymaganą (12) ilość francuskich żołnierzy, nie dopuszczając, by straty po stronie brytyjskiej były większe. Po wszystkim pokaże się scena, a ty otrzymasz zadanie zabicia swojego znajomego Kesegowaase. Możesz otrzymać dodatkowe punkty, jeśli zabijesz wroga strzałem z kartaczownicy Puckle'a - nie, nie z tej zainstalowanej na twoim statku, lecz z jednego z kilku działek rozłożonych na szczycie fortu. Pokonaj Indianina, co spowoduje kolejną scenę.

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, będziesz miał 3 minuty na dobiegnięcie i wyciągnięcie z palącego domu Monro. Gdy tego dokonasz, czeka cię smutna scena i koniec tej misji.