03 - Okoliczności | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
03 - Okoliczności
By rozpocząć to zadanie, musisz spotkać się z Monro, którego znajdziesz w Albany. Po rozmowie dostaniesz polecenie żeglowania do francuskiej strażnicy. Gdy dotrzesz na miejsce okaże się, że cały fort jest otoczony - by się do niego dostać, wdrap się po stogu drewna w okolicy wozu z sianem, przeskocz na gałęzie i przedostań się na drugą stronę muru.
Musisz ukraść klucz od jednego z żołnierzy - by dowiedzieć się który to, wykorzystaj Wzrok Orła. Możesz także otrzymać dodatkowe punkty za synchronizację, łapiąc wroga swoją linką i wieszając go - by to uczynić dostań się na drzewo, przy którym patroluje wróg, wykorzystaj strzałki rozwścieczające, by rozgonić strażników i uporaj się z wrogiem. Teraz tylko musisz udać się do magazynu, ukraść surowce (sporo!), a następnie dostać się z powrotem na swój okręt.
Gdy tam będziesz, dostaniesz polecenie ulepszenia swojego statku - musisz zamontować na nim Moździerz. Jest to potężna broń, która przydaje się do atakowania wolnych i stacjonarnych celów, lecz jest kompletnie nieskuteczna w walce z mobilnymi przeciwnikami. By ulepszyć statek, wejdź do kajuty kapitańskiej i wejdź w interakcję z małą makietą twojego statku. Możesz także dokonać innych ulepszeń, ale tamto jest obowiązkowe. Gdy zamontujesz już moździerz, wróć do steru i dopłyń do fortu wskazanego przez znacznik.
Gdy dopłyniesz do fortu, otrzymasz rozkaz zdobycia go. Na ekranie pojawi się informacja na temat stosowania moździerza. By zdobyć fort, musisz rozwalić trzy, oznaczone czerwonymi celownikami, wieże. Jeden celny strzał z moździerza zabierze większość punktów wytrzymałości. Gdy braknie ci pocisków do moździerza, podpłyń bliżej fortu i wystrzel salwę ze swoich bocznych armat - odsłoni to kilka słabych punktów, które ostrzelać możesz ze swojej kartaczownicy. Gdy obrona fortu zostanie zniszczona, otrzymasz rozkaz zadokowania statku - reszta misji rozgrywa się "z buta".
Gdy wybiegniesz na górę i staniesz na wprost fortu, udaj się wzdłuż jego prawej ściany - jest tam wygodne wejście, prowadzące nad murem, które pozwoli ci na lekki element zaskoczenia. Musisz zabić dwójkę francuskich wartowników - oboje znajdują się na wzniesieniach, do których w łatwy i niezauważony sposób możesz dostać się po gałęziach drzew. Gdy się z nimi rozprawisz, czeka cię ostatnie zadanie - dotarcie do sali narad. Sytuacja musi się uspokoić (tj. nie możesz mieć żadnego wroga na ogonie) byś mógł tam wejść.
Wewnątrz czeka na ciebie "boss", Le Chasseur. Przeciwnik jest to nietypowy, gdyż nie możesz go zranić w normalny sposób - musisz kontrować jego ataki, będąc jednocześnie przy jednym z podświetlonych przedmiotów (beczki, skrzynie, itp.) Po sparowaniu ataku w takiej sytuacji, Shay wkopie wroga we wspomniany obiekt. Po kilku takich razach będziesz mógł wyprowadzić (po skontrowaniu ataku!) swoją własną kombinację ataków, by wykończyć wroga. Pamiętaj też, że możesz zdobyć dodatkowe punkty synchronizacji, jeśli uda ci się pokonać wroga bez otrzymania OD NIEGO jakichkolwiek obrażeń - musisz po prostu skontrować wszystkie jego ataki. Gdy wróg padnie na ziemię wspomnienie się zakończy.