Niekompletne wspomnienie 3 | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Niekompletne wspomnienie 3
Misja rozpoczyna się w siedzibie Abstergo. Udaj się do windy (znacznik na mapie) i jedź do Serwerowni. Wkrótce padnie prąd - nie przejmuj się jednak i podążaj za czerwonymi światłami. Dojdź do końca korytarza, a następnie zjedź na dół windą (winda znajduje się po lewej stronie). Czeka cię tu kolejna, ostatnia już (przynajmniej fabularna) zabawa z naprawą komputera - łamigłówka jest banalna i nie zajmie ci więcej jak kilka sekund.
Wróć teraz na górę i wejdź w interakcję z komputerem na końcu korytarza. Po wszystkim musisz wrócić na wyższe piętro i aktywować swój Animus, by pchnąć misję na przód. Zanim to jednak zrobisz, możesz wykorzystać fakt, iż masz teraz dostęp do wszystkich pomieszczeń na wszystkich piętrach - możesz zebrać porozrzucane wszędzie tablety i naprawić komputery. Pierwsza czynność jest szczególnie przydatna, gdyż odblokowuje dodatkowy, darmowy zestaw pistoletów dla głównego bohatera, które są znacznie skuteczniejsze niż większość innych zestawów. Jeśli chcesz znaleźć lokalizację wszystkich z nich, zajrzyj do sekcji "Tablety", w rozdziale "Przedmioty do znalezienia".
Ostatnia misja kampanii znów uraczy cię widokiem Benjamina Franklina. Przez pierwsze kilkadziesiąt sekund musisz z nim po prostu iść, a później rozdzielasz się ze swoim przyjacielem, otrzymując zadanie zinfiltrowania Pałacu Wersalu. Na ekranie pojawi się znacznik, w którą stronę masz iść - w górę. Wdrap się na balkon i przeskocz na sąsiadujący z nim, który ma otwarte wejście do środka.
Będziesz musiał pobiegać trochę z Wzrokiem Orła, by zlokalizować interesujących cię ludzi - twoim zadaniem jest odnaleźć tajemne spotkanie. Gdy znajdziesz odpowiednie miejsce, na mapie zostanie nakreślony zielony krąg. Dotrzyj na owe spotkanie, wchodząc na wskazany teren - pamiętaj tylko, by nie robić durnot, jak zabijanie innych i zwracanie na siebie uwagi. Wtop się w tłum stojący w rogu, na końcu korytarza i daj swojemu celowi wejść do pomieszczenia. Po krótkiej scenie dostaniesz ostatnie zlecenie - zabić Charlesa Doriana. Podejdź do niego po cichu i wykończ go wysuwanym ostrzem. Wywoła to scenę, która zakończy kampanię dla pojedynczego gracza!