02 - Długi spacer, krótki upadek | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue poradnik Assassin's Creed: Rogue
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
02 - Długi spacer, krótki upadek
Wróć do domu starszego małżeństwa, które poznałeś podczas poprzedniej misji. Podczas sceny dowiesz się o celu twojej następnej misji - musisz uratować człowieka o imieniu Gist. Oprócz tego, będziesz miał dwa dodatkowe zadania, by móc otrzymać 100% synchronizacji. Pierwszym z nich jest przestrzelenie liny, na której wisi Gist, a drugim wysadzenie trzech beczek za pomocą nowej zabawki, którą otrzymasz podczas tej misji.
Petardy (wystrzeliwane przez wiatrówkę) to doskonałe narzędzie do odwracania uwagi - powodują spory huk, który ściąga uwagę najbliższych przeciwników. Jak widać po tej misji, petardy mogą być także wykorzystane by wysadzić wybuchowe przedmioty, jednak same w sobie nie zadają praktycznie żadnych obrażeń. Wykorzystuj je, gdy będziesz chciał zwrócić uwagę wroga w konkretnym miejscu.
By zniszczyć trzy wybuchowe beczki, najlepiej ustawiać się w wysoko położonych miejscach i stamtąd oddawać strzał. Wybuchowe beczki mogą być namierzone za pomocą Wzroku Orła, lecz niestety zasięg wykrywania ich nie pokrywa się z zasięgiem petard - może się zdarzyć, że nie dasz rady ustrzelić beczek (jeśli celownik zmieni barwę na czerwony, będzie to znaczyło, że beczki są w zasięgu). Pamiętaj też, że na całą misję masz maksymalnie 3 minuty, po których Gist zginie. Rozwal beczki, przestrzel linę na której wisi twój cel, a następnie wybij wszystkich przeciwników w okolicy, osłaniając Gista, co wywoła krótką rozmowę.
Podążaj za nowym towarzyszem, aż dotrzecie do doków. Poznasz tutaj nowy typ przeciwnika - Prześladowcę. Są to słabi przeciwnicy, jednak ukrywają się oni w przeróżnych miejscach (wewnątrz szop, w krzakach, między pudłami, czy po prostu wplątują się w tłum) i atakują z zaskoczenia. Jeśli będziesz czujny, możesz sparować taki atak i zabić wroga jednym ciosem, a jeśli nie, odniesiesz poważne obrażenia. Można ich namierzyć za pomocą Wzroku Orła (pod nogami pojawi się kompas, wskazujący kierunek i odległość od wroga - im bardziej zapełniony, tym przeciwnik bliżej). Twoim zadaniem tutaj jest wybić wszystkich przeciwników i odciąć flagę z masztu twojego byłego statku. Po tym zakończy się to wspomnienie.