Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (4,5) | Opis przejścia Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wspomnienie 4 - Znaki i symbole, część 1
Aby rozpocząć to wspomnienie, musisz wdrapać się na zaznaczony na mapie minaret.
Gdy dotrzesz na miejsce, skorzystaj ze Zmysłu Orła i zbadaj znajdujące się w okolicy świecące symbole. Ten właściwy ukryto w centralnej części dachu świątyni.
Po jego odkryciu możesz zeskoczyć na dół i udać się w zaznaczone miejsce.
Rozpocznie się tam krótka animacja, a po niej wspomnienie dobiegnie końca.
Wspomnienie 5 - Wieża Galata
Pełna synchronizacja: Ukończ poziom w ciągu 6 minut.
Tym razem zadanie czeka na szczycie wysokiej wieży Galata.
Wdrap się tam, a następnie otwórz zaznaczone wrota. Chwilę później rozpocznie się wspomnienie. Na początku zejdź po schował w dół i przeskocz na wiszącą niedaleko platformę.
Po krótkiej animacji Ezio zacznie zsuwać się w przepaść. Twoim zadaniem jest tak kierować bohaterem, aby omijał skalne blokady.
Gdy wreszcie przestaniesz spadać, zacznij wspinać się na zniszczoną konstrukcję. Jeżeli nie będziesz mógł wejść wyżej, spróbuj przesunąć się kawałek w prawo.
Ze samej góry zobaczysz wielki łuk składny, na który musisz wskoczyć.
Idź po nim cały czas w prawo, a dotrzesz na drewniane rusztowanie. Zwisa z niego lina, która zabierze cię na kolejną platformę.
Tuż obok niej będzie tunel prowadzący do dużej komnaty. W środku skręć w lewo i wdrap się na skałę obudowaną drewnianymi balami.
Skacząc dalej przed siebie, dotrzesz na kolejną podobną konstrukcję. Wdrap się na jej szczyt, obejdź z prawej strony i skocz w kierunku drewnianej belki.
Biegnąc dalej przed siebie dotrzesz do zniszczonego koła młyńskiego.
Możesz z niego przeskoczyć na zwisającą ze sklepienia platformę, a następnie na ścianę po drugiej stronie.
Gdy wdrapiesz się na samą górę, przesuwaj się dalej w prawo. Długi tunel zaprowadzi cię do zwisającej ze słupa linki. Zjedź po niej w dół i biegnij dalej prosto.
Za wodospadem musisz wdrapać się na wysoką ścianę. Przeskakując między kolejnymi konstrukcjami dotrzesz do drewnianego rusztowania, które po chwili zacznie się walić.
Jak animacja odbiegnie końca, zjedź linką na drugą stronę pieczary.
Tuż obok miejsca lądowania, znajduje się punkt, w którym możesz zeskoczyć do wody. Zrób to, a następnie biegnij dalej wzdłuż krawędzi przepaści.
Za zniszczonym mostem wdrap się na wysoką ścianę i kieruj cały czas w prawo. Dotrzesz w ten sposób do drewnianego rusztowania. Jak nie będziesz mógł się dalej po nim wspinać, przesuń się kawałek w prawo.
Na szczycie czeka na ciebie seria zjazdów po linie, które zaprowadzą cię do małego pomieszczenia ze skrzyniami.
Jak znajdziesz się na miejscu, użyj Zmysłu Orła i odszukaj właściwe przejście. Ukryte jest z prawej strony komnaty.
Po drugiej stronie czeka poszukiwany klucz Altaira. Podnieś go, aby zakończyć wspomnienie.