Sekwencja 1 - Niczym powrót do domu (5) | Opis przejścia Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wspomnienie 5 - Ranny orzeł
Pełna synchronizacja: Zlikwiduj ze stogu siana przynajmniej pięciu strażników.
Jak tylko rozpocznie się wspomnienie, zostaniesz zaatakowany przez grupkę strażników. Zabij ich szybko przy pomocy kontrataków, a następnie biegnij cały czas prosto.
Na pomoście natkniesz się na kolejnego wroga. Zajdź go od tyłu i wbij mu ostrze w plecy. Podczas skradania, zwracaj uwagę na trójkąt nad głową mężczyzny. Jeżeli zacznie wypełniać się żółtym kolorem, oznacza to, że wróg staje się podejrzliwy. Czerwony wskazuje na przygotowywanie się do ataku. Warto wtedy się jak najszybciej wycofać.
Po śmierci strażnika, wejdź schodami na górę, a następnie na obracające się niedaleko koło.
Gdy znajdziesz się na murach, musisz zabić po cichu kolejnego wroga (X).
Na dole użyj Zmysłu Orła (LS) i przyjrzyj się strzegącym dziedzińca żołnierzom. Dwóch stoi z prawej, dwóch na środku, a jeden chodzi wzdłuż wozu z sianem. Aby zdobyć pełną synchronizację, schowaj się za pojazdem i poczekaj, aż przeciwnik przejdzie na prawo.
Będziesz miał wtedy wolną drogę do sterty siana, w której musisz się schować (biegnij na nią przytrzymując RT).
Ze swojego ukrycia zaznacz patrolującego teren strażnika i poczekaj, aż podejdzie dostatecznie blisko abyś mógł go zabić (X). Do zdobycia pełnej synchronizacji potrzebujesz jeszcze 4 podobnych zabójstw.
Twoim kolejnym celem będzie para przeciwników z prawej. Jak mężczyźni oddalą się kawałek do dziedzińca, wystrzel w niebo z ukrytego pistoletu, przytrzymując i puszczając Y, a następnie szybko schowaj się w sianie.
Powinien wtedy podejść do ciebie jeden ze strażników, którego będziesz mógł szybko zabić. Podobnie pozbądź się drugiego z wrogów.
Aby resztę również zwabić w kierunku siana, podejdź do nich na taką odległość, żeby trójkąt nad ich głowami zabarwił się lekko na czerwono i szybko schowaj się w kryjówce. Jeśli nie podejdą dostatecznie blisko, możesz zestrzelić jednego z nich trującymi strzałkami i ponownie się ukryć. Z pierwszych 5 strażników, powinieneś zabić ze sterty siana przynajmniej dwóch-trzech.
Aby zobaczyć kierunek, w którym musisz udać się dalej, użyj Zmysłu Orła i podążaj za wspomnieniem przywódcy żołnierzy.
Dotrzesz w ten sposób na plac, wokół którego chodzi dwójka przeciwników. Chowając się w tłumie ludzi (wystarczy powoli podejść do grupki mieszkańców) przekradnij się prawą stroną do sterty siana w prawym rogu.
Możesz do niego zwabić trzech strażników chodzących po okolicy i zdobyć w ten sposób pełną synchronizację.
W dalszą drogę udaj się za duchem kapitana. Zaprowadzi cię on do bramy, która po krótkiej animacji zostanie opuszczona, a chwilę później zaatakuje cię oddział straży.
Gdy ostatni przeciwnik zginie, przeszukaj ciała martwych żołnierzy. Znajdziesz w ten sposób lekarstwa. Aby ich użyć, przytrzymaj RB i zaznacz odpowiedni przedmiot lewym analogiem. Możesz też przypisać przedmiot do krzyżaka, zaznaczając go analogiem, a następnie wciskając odpowiednią strzałką na D-padzie.
Po uleczeniu, będziesz mógł wreszcie wspinać się po budynkach. Skacząc między dachami, przekradnij się do zaznaczonego na mapie celu.
Podczas gdy będziesz wdrapywał się na ścianę, dwóch strażników zacznie do ciebie strzelać. Opuść się wtedy na dół (B) i zajmij się przeciwnikami.
Po ich śmierci możesz skorzystać z pobliskiego stogu siana, jeśli jeszcze nie zdobyłeś pełnej synchronizacji.
Jak wdrapiesz się już na pierwsze piętro wieży, kontynuuj wspinaczkę na lewo od drewnianych drzwi.
Dotrzesz w ten sposób do liny, której zabierze cię na szczyt. Tam czeka na ciebie kapitan.
Podejdź do niego i zabij, a zakończysz sekwencję.