AC Revelations PC: Misje Desmonda (3)
Aktualizacja:
Podróż Desmoda, część 3: Ucieczka

Po rozpoczęciu etapu idź prosto, aż do głębokiej dziury z pomarańczowym obramowaniem. Musisz do niej wskoczyć i stworzyć w locie chodnik po swoimi stopami.

Gdy wylądujesz, odwróć się, a następnie dostań na kamienne belki umieszczone wzdłuż oraz w poprzek pomieszczenia.

Z końca jednej z nich powinieneś zauważyć symbol dłoni.

Podejdź do niego chodnikiem z lewej, a następnie aktywuj.

Odblokujesz w ten sposób przejście po drugiej stronie.

Aby się do niego dostać, wejdź na najwyższą belkę i zeskocz poziom niżej. Dalej będziesz mógł iść po własnych obiektach.

W wąskim korytarzu z granatowymi blokami, udaj się do góry w lewo.

Będzie tam duże pomieszczenie z pomarańczową siatką. Niszczy ona wszelkie klocki, przez które przejdzie.

Aby przedostać się na drugą stronę, podążaj za nią szybko do platformy z lewej.

Niskie schodki zaprowadzą cię do komnaty z wysokimi słupami. Przechodząc z jednego na drugi i omijając przesuwające się dookoła siatki, musisz przedostać się na drugi koniec lokacji.

Najlepiej zrobić to z prawej strony. Gdy dotrzesz do ostatniego ze stojących tam słupów, poczekaj aż minie cię siatka i szybko pobiegnij w stronę wyjścia.

Za krótkim korytarzem będzie na ciebie czekał strumień grawitacyjny. Musisz "popłynąć" na jego koniec, zmieniając co jakiś czas wysokość, aby uniknąć granatowej powierzchni w dole.

Po drodze natkniesz się trwałe platformy, na których możesz zrobić krótką przerwę.

Za drugą z takich wysepek, czeka na ciebie wodospad, czyli strumień grawitacji ściągający wszystko w dół. Omiń go, przeskakując na schody z prawej. Zaprowadzą cię one do wysokiej przepaści. Aby dostać się na dół, skocz i tuż przed upadkiem stwórz pod stopami chodnik.

Kawałek dalej będzie korytarz pełen pomarańczowych siatek.

Gdy dotrzesz do wyrwy w ścieżce, poczekaj, aż lasery się przesuną i przebiegnij szybko na drugą stronę.

Idąc dalej prosto, zobaczysz nieco szerszą dziurę. Aby przez nią przejść, na początku podążaj za górną siatką, a w połowie przepaści zejdź poziom niżej.

Z prawej będzie kolejna szeroka wyrwa. Ją również przekrocz, podążając za laserami poziomymi i unikając pionowych. Przejście ułatwią ci trzy sześciany.

Po drugiej stronie czeka na ciebie portal wyjścia.
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (1)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (2)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (3)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (4)
- AC Revelations PC: Misje Desmonda (5)
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Grom, Zasłona dymna, Petarda hukowa
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Bieluń, Gwoździe, Wabik dymny
- AC Revelations PC: Misje Piri Reisa - Lepka sprawa, Pułapka potykowa
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (1-3)
- AC Revelations PC: Misje rekrutów (4-6)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (1,2)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (3-5)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (6,7)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (8-10)
- AC Revelations PC: Misje mistrzów (11,12)
- AC Revelations PC: Misje frakcji
- AC Revelations PC: Zadania związane z księgami
- AC Revelations PC: Zadania dodatkowe
- Assassin's Creed: Revelations PC - kompletny poradnik do gry
Komentarze czytelników
To czyli mogę mieć raptem 7 mistrzów(tyle ile kryjówek)? A pozostali rekrutowani uczniowe będą mieli maksymalnie 10 poziom z expem 15500 i żaden następny level już im nie wskoczy?
Jak tak to kicha bo tych miast do obsadzenia Assassynami trochę jest w "obszarze morza środziemnego" i chciałem tam samych mistrzów obsadzać(na pc'cie [ctrl] na przejętym mieście). Tym bardziej że mistrz jest nieporównywalnie potężniejszy od assassyna 10tego poziomu.
@Litwus
Masz oczywiście rację, ale nie zmienia to faktu, że lepszej zbroi nie ma, więc można ją chyba nazwać najlepszą ^^
@szaman
Nie da rady. Przy wybiernaiu pierwszego mistrza, gra informuje cię, żebyś dobrze się zastanowił, bo decyzja jest niestety ostateczna.
Co do reszty twoje posta, to niestety nie bardzo ją zrozumiałem ;) Możesz mieć 7 mistrzów, z których każdy ma 2 zadania mistrzowskie. Po ich wykonaniu osiągną oni maksymalny poziom i już nic więcej z tym nie zrobisz. Jezeli chodziło ci o coś innego, to daj znać. Postaram się pomóc :)
PYTANIE:
Jak zmienić mistrza broniącego kryjówki na innego ucznia?
Mam nadzieję że dało się mnie zrozumieć :P
"Zebranie 10 takich przedmiotów, odblokuje dostęp do wnętrza świątyni Hagia Sofia, gdzie znajduje się najlepsza zbroja w grze."
nie najlepsza bo zbroja mistrza assasynow daje tyle samo defa i zycia ;)
Kiedy bedzie poradnik do Dark souls i czy wogóle będzie?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
