Misje Desmonda (2) | Zadania dodatkowe Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Podróż Desmoda, część 2: Szkolenie
Po rozpoczęciu etapu idź prosto, aż do komnaty z przemieszczającymi się białymi kwadracikami. W takich miejscach wszystkie tworzone przez ciebie obiekty, będą poruszać się w określonym kierunku.
Twoim pierwszym zadaniem jest dotrzeć do tunelu u góry, który znajduje się po drugiej stornie pomieszczenia. Wejdź tam, szybo stawiając kolejne pochylnie.
Kawałek daje będzie szyb z białymi kwadratami unoszącymi się do góry. Wystarczy, że postawisz tam chodnik i staniesz na nim, a wlecisz na wyższe piętro.
Znajduje się tam kolejna komnata, z korytarzem umieszczonym wysoko u góry. Musisz się tam dostać, wykorzystując pochylnie.
Idąc dalej prosto, dotrzesz do tunelu z granatowymi blokami.
Obejdź je górę, a następnie zeskocz w dół, tworząc chodnik niedaleko wyjścia.
W kolejnym pomieszczeniu znajdują się ściany z pomarańczowymi punktami. Na ich wysokości nie da się tworzyć obiektów.
Na początku przejdź przez pierwszy ich pas, a następnie wskocz do dziury na drugim końcu komnaty. Podczas lotu kamerę miej obróconą w dół, aby móc stworzyć pod nogami chodnik, gdy przelecisz przez pomarańczowe bloki.
Kawałek dalej ponownie zobaczysz białe kwadraty. Tym razem będą one ściągały wszystkie obiekty w dół.
Idąc po wąskim chodniku dotrzesz do drugiego podobnego szybu. Aby dostać się na górę, jak najszybciej stawiaj pochylnie. Jeżeli zabraknie ci miejsca w jednym kierunku, zacznij je tworzyć w prawo lub lewo. Ważne, żeby cały czas iść w górę.
Na końcu ciemnego korytarza ponownie kieruj się wzwyż, aż do pomieszczenia z pomarańczowymi ścianami. W miejscu gdzie będą unosić się białe kwadraty, postaw chodnik i wskocz na niego. Zostaniesz automatycznie zawieziony na drugą stronę pomieszczenia.
Niestety tuż przy końcu ponownie pojawią się pomarańczowe ściany. Skieruj wtedy kamerę w dół i tuż nad ziemią stwórz pod sobą obiekt. Musisz później jak najszybciej przejść w prawo, gdyż zaczniesz się unosić w stronę niszczących bloków.
W kolejnym szybie obiekty będą przyciągane do góry oraz w prawo. Podczas lotu stawiaj chodniki tak, aby uniknąć zderzenia ze ścianami oraz granatowymi słupami.
Twoim celem jest korytarz po lewej.
Zaprowadzi cię on do pomieszczenia z następnymi strumieniami grawitacji. Na początku wzleć na sam szczyt pokoju.
Stamtąd idź prosto, stawiając klocki po prawej, gdyż będą ściągane w lewo.
Po dotarciu na drugą stronę, skocz w dół i cały czas twórz pod sobą chodniki, aż będziesz mógł na nich stanąć.
Dalsza droga prowadzi prosto oraz w górę. Pamiętaj o omijaniu granatowych słupów!
Idąc przed siebie dotrzesz do głębokiej dziury.
Musisz tak tworzyć pod sobą pochylnie lub chodniki, aby unikać granatowych bloków. Cały czas staraj się jak najszybciej przemieszać w stronę bezpiecznych szczelin i stawiać nad nimi klocki.
Jeżeli powolna metoda nie będzie się sprawdzała, spróbuj cały czas lecieć w dół, celując w przejścia i tylko co jakiś czas stawiając pod sobą obiekty.
Po dotarciu na dół, udaj się w jedynym dostępnym kierunku, przejdź przez portal i zakończ etap.