Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (6) | Opis przejścia Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wspomnienie 6 - Zbiornik Yerbatan
Pełna synchronizacja: Nie pozwól, by wykryto twą obecność.
Na początku misji przeskocz na drugą drewnianą belkę przed tobą i przejdź powoli w lewo.
Przeskakując po kolejnych elementach sklepienia dotrzesz do małego przedmiotu zwisającego z sufity. Skocz w jego kierunku i tuż przed jego dotknięciem wciśnij B, aby wykonać dłuższy skok.
Po wylądowaniu zeskocz na dół, opróżnij leżące przy ścianie skrzynie a następnie wdrap się na pobliski filar. Dalsza droga będzie prowadzić w prawo.
Ponownie wykonując daleki skok, dotrzesz do miejsca oznaczonego białym stożkiem.
Po drugiej stronie na dole umieszczono kolejne skrzynki oraz szafkę do tworzenia bomb. Skorzystaj z niej i uzupełnij zapasy petard odłamkowych oraz petard hukowych. Pierwsze zabijają trafiony cel, a drugie przyciągają uwagę strażników. Przydadzą ci się w następnej komnacie, która pełna jest przeciwników.
Na początku powoli podejdź do wroga przed tobą i zabij go ukrytym ostrzem.
Gdy skończysz, wdrap się na filar z prawej. Przeskakując między drewnianymi belkami musisz dostać się w prawy róg lokacji.
Powinieneś stamtąd zobaczyć zaznaczonego na czerwono kapitana, który ma klucz do następnej części podziemi. Poczekaj, aż mężczyzna podejdzie do robotnika z kilofem i rzuć w niego petardą odlamkową. Jak tylko wróg zginie, otrzymasz potrzebny klucz.
Wróć teraz na środek komnaty i spójrz w stronę żelaznych krat. Aby odwrócić uwagę wszystkich strażników, rzuć petardę hukową na lewo od przejścia. Przeciwnicy zbiorą się w jednym miejscu, a ty będziesz mógł zeskoczyć na dół i opuścić komnatę niezauważony.
W następnej sali opróżnij trzy skrzynie, ponownie uzupełnij zapasy petard i wdrap się do zaznaczonego na mapie miejsca.
Kawałek dalej czeka na ciebie kolejne pomieszczenie pełne przeciwników. Na początku przeskocz na drewnianą belkę przed tobą, a następnie zabij z niej robotnika pracującego po lewej (uważaj na strażnika z prawej!).
Gdy mężczyzna zginie, szybko przeskocz na drugą stronę podtopionego korytarza. Z lewej strony będzie tunel, który zaprowadzi cię na wyższe piętro komnaty.
Poczekaj tam, aż kapitan się odwróci i zabij szybko pobliskiego strażnika. Kolejny czeka w dalszej części tunelu.
Jak znajdziesz się na szczycie, ponownie uważając na kapitana przekradnij się za skrzynie z prawej. Za nimi będzie chodziło dwóch mężczyzn z włóczniami. Zwab ich pojedynczo w bezpieczne miejsce i szybko wykończ ukrytym ostrzem.
Po oczyszczeniu terenu, wdrap się na stojące po środku skrzynie, a następnie przeskocz na zwisające z sufitu platformy.
Stojąc na ostatniej z nich, będziesz mógł wycelować w kapitana i wykonać na nim egzekucję. Gdy zginie, zeskocz na dół. Krata prowadząca do kolejnej komnaty nie będzie przez nikogo strzeżona.
Po przejściu na drugą stronę otwórz pobliskie skrzynie, a następnie uważając na pojedynczego strażnika, wdrap się na ścianę z lewej.
Będziesz mógł z niej przeskoczyć na drewniane belki, które zaprowadzą cię do zaznaczonego na mapie białego stożka.
W kolejnej komnacie czeka na ciebie ostatni kapitan. Zanim jednak użyjesz Zmysłu Orła i go zidentyfikujesz, zabij z zeskoku najbliższego strażnika.
Gdy zginie, schowaj się jak najszybciej za filarem stojącym za twoimi plecami. Do pozostawionego na ziemi ciała podejdzie duża grupa przeciwników. Zabij ich wszystkich przy pomocy petardy odłamkowej.
Po wybuchu powinni zjawić się kolejni wrogowie. Ich również wykończ petardą, a następnie wdrap się na ścianę z lewej.
Przeskakując między drewnianymi belkami przedostań się na drugą stronę pomieszczeni. Możesz teraz użyć Zmysłu Orła i odszukać kapitana. Po kolei wskazuj celownikiem wszystkich przeciwników, aż jeden z nich zostanie zaznaczony czerwoną ikonką. Zabicie go nie powinno sprawić ci większych problemów. Gdy zginie przejdź do kolejnej komnaty.
Wewnątrz ciemnego pomieszczeni ponownie skorzystaj ze Zmysłu Orła i skieruj celownik na świecącą ścianę z prawej.
Odkryjesz w ten sposób sekretny pokój, w którym ukryto poszukiwany przez ciebie klucz. Podnieś przedmiot, a zakończysz wspomnienie.