Misje mistrzów (8-10) | Zadania dodatkowe Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
8 - Strażnik, część 2
Pełna synchronizacja: Nie daj się wykryć przed spotkaniem.
Podczas śledzenia kupca, wynajmij stojące niedaleko Cyganki i idź razem z nimi.
Po tym jak mężczyzna spotka się z Templariuszem, musisz zabić strażnika stojącego z prawej. Zrób to, pozostawiając tancerki na chwilę z tyłu (B).
Jak skończysz, wróć po nie szybko i biegnij dalej za celem. Kobiety pozbędą się przeciwników blokujących przejście, a ty będziesz mógł podsłuchać rozmowę.
Chwilę później obaj mężczyźni zaczną uciekać. Twoim zadaniem jest dogonienie i zabicie wroga z prawej.
Gdy zginie, zajmij się drugim Templariuszem.
Po jego śmierci misja zostanie zakończona.
9 - Wezyr, część 1
Pełna synchronizacja: Wygraj wyścig ze swoim uczniem.
Po rozmowie z rekrutem rozpocznie się krótki wyścig. Aby zdobyć pełną synchronizację musisz go wygrać.
Nie jest to na szczęście trudne zadanie, gdyż większość biegu ma miejsce na ziemi, a białe strzałki wskazują odpowiednią drogę.
Gdy wdrapiesz się po drabinie na dach jednego z budynków, rywalizacja dobiegnie końca. Zobaczysz wtedy Templariusza, którego musisz śledzić.
Idź za nim na mały plac, a następnie podejdź do swego ucznia.
Po krótkiej animacji pobiegnij za złodziejem i podziwiaj jak zabija go rekrut.
Ostatnie co musisz zrobić, to oddać zgubę właścicielowi.
10 - Wezyr, część 2
Pełna synchronizacja: Dobiegnij do swego ucznia w mniej niż minutę. Nie wdawaj się w otwartą walkę.
Po wysłuchaniu mężczyzny, jak najszybciej pobiegnij kawałek na zachód. Z lewej strony będzie wejście na bazar.
Gdy znajdziesz się w środku, skręć w prawo, potem szybko w lewo, a następnie biegnij cały czas na południe, wybierając na rozwidleniu prawą ścieżkę. Dotrzesz w ten sposób na plac, gdzie atakowany jest twój uczeń. Pomórz mu w walce.
Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów, biegnij za rekrutem, zabijając kolejnych przeciwników.
Na końcu czeka ubrany na niebiesko mężczyzna, którego zabije twój towarzysz, kończąc w ten sposób zadanie.