Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (3-5) | Opis przejścia Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wspomnienie 3 - Zlecenia gildii
Po ostatniej misji kamera wskaże ci gołębnik, który umożliwia wysyłanie podwładnych na misje i trenowanie ich. Użyj go, a następnie wybierz "Obszar M. Śródziemnego".
W tej zakładce wysyłasz zabójców, aby przejmowali kontrolę nad miastami wokół Morza Śródziemnego. Obecnie dostępny jest tylko jeden kontrakt w Bursie - Mały Książę. Przyjmij go, a następnie wyślij do miasta swojego najsilniejszego zabójcę. Przez pewien czas nie będzie on mógł pomagać ci w Konstantynopolu, ale za wykonane zadanie otrzyma punkty doświadczenia, a ty zyskasz złoto i przedmioty.
Jeśli ponownie skorzystasz z gołębnika, będziesz mógł zarządzać swymi podwładnymi i wybierać im umiejętności po zdobyciu poziomu doświadczenia. Aby zwiększyć ilość dostępnych asasynów, podbijaj kryjówki Templariuszy.
Wspomnienie 4 - Tworzenie ładunków
Podczas tego wspomnienia nauczysz się tworzenia różnego rodzaju ładunków wybuchowych. Na początku opróżnij skrzynię z lewej strony pomieszczenia, a następnie użyj szafki z prawej (B). Pojawi się wtedy ekran tworzenia granatów,
Wybierz pierwsze wolne miejsce, a następnie zaznaczone białą ramką składniki. Korpus wpływa na moment wybuchu, proch określa jego zasięg, a trzeci składnik decyduje o efekcie jaki petarda wywiera na celu.
Gdy użyjesz już odpowiednich składników, przetestuj bombę wciskając Y. Włączy się wtedy krótki samouczek. Przytrzymując przycisk Y wyceluj w wolną przestrzeń między pobliskimi strażnikami, a wszyscy zbiorą się wokół miejsca wybuchu. Będziesz mógł wtedy rzucić drugi granat i zabić całą grupę jednocześnie. Aby wrócić do normalnej gry, użyj przycisku START.
Teraz twoim zadaniem jest stworzenie petardy przez wybranie opcji "Stwórz ładunek", a następnie dodanie jest do swego ekwipunku (Dodaj ładunek). Chwilę później rozpocznie się krótka animacja, po której będziesz musiał udać się do mężczyzny o imieniu Piri Reis. Jego sklep zostanie zaznaczony na twojej mapie.
Jak tylko porozmawiasz z wynalazcą, wspomnienie dobiegnie końca. Pamiętaj jednak, że podchodząc do wiszących na ścianie rycin możesz rozpocząć zadania poboczne związane z różnego rodzaju granatami. Ich opis znajdziesz w poświęconym im dziale poradnika.
Wspomnienie 5 - Znajoma twarz
Po krótkiej rozmowie z Sofią udaj się na zaplecze sklepu, a następnie użyj Zmysłu Orła (LS).
Musisz teraz skierować celownik na ukryte przejście z prawej.
Chwilę później wylądujesz w podziemiach miasta, gdzie rozpocznie się kolejne wspomnienie.