Sekwencja 3 - Zgubione i znalezione (9,10) | Opis przejścia Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wspomnienie 9 - Cygańskie przekleństwo
Pełna synchronizacja: Zatruj wszystkie cele, pozostając wmieszanym w grupę Cyganów.
Aby szybko przedostać się w zaznaczone na mapie miejsce, skorzystaj z najbliższego wejścia do kanałów.
Wystarczy, że wybierzesz na mapie odpowiedni punkt, a przeniesiesz się tam błyskawicznie.
Po rozmowie z przywódczynią Cyganów, udaj się we wskazane miejsce i opłać grupę Cyganek (B). Jeżeli wejdziesz między nie, będziesz automatycznie poruszał się w ukryciu.
Kobiety zaprowadzą cię do pierwszego złodzieja. Wybierz wtedy z ekwipunku zatrute strzałki, a następnie traf jedną z nich swoją ofiarę (Y). Podczas ataku cały czas bądź między Cygankami, bo inaczej nie zdobędziesz pełnej synchronizacji.
Gdy pierwszy mężczyzna umrze, śledź pozostałych w ukryciu i zabijaj ich w ten sam sposób, jak tylko zostaną oznaczeni czerwonym celownikiem.
Po śmierci ostatniego z nich, podnieś skrzynię. Musisz zabrać ją do pobliskiej siedziby Cyganów, która zostanie zaznaczona na mapie. Podczas marszu nie przejmuj się strażnikami. Wszyscy będą uciekać przez przeklętym przedmiotem.
Gdy dotrzesz na miejsce, wspomnienie dobiegnie końca.
Wspomnienie 10 - Hospodar, część 2
Pełna synchronizacja: Nie pozwól, by cię zauważono podczas poszukiwania więźniów.
Po rozpoczęciu misji, podejdź do swego ucznia i porozmawiaj z nim (B). Mężczyzna poinformuje cię o asasynach, którzy zostali uwięzieni przez jednego z Templariuszy. Oba cele zostaną zaznaczone na twojej mapie.
Udaj się we wskazane miejsce i odszukaj biedaków. Strzegący ich żołnierze, nie będą cię atakować, dopóki nie podejdziesz do więźniów. Możesz odwrócić ich uwagę na dwa sposoby. Pierwszy polega na skorzystaniu z pomocy Cyganek. Wynajmij grupę kobiet, a następnie przejdź z nimi obok strażników. Mężczyźni szybko stracą zainteresowania więźniem i zaczną uganiać się za tancerkami.
Będziesz mógł wtedy szybko porozmawiać z uwolnionym asasynem.
Druga metoda wykorzystuje petardy odwracające uwagę tzw. petardę hukową. Upewnij się, że nie widzi cię żaden strażnik, a następnie rzuć odpowiednią petardę kawałek od więzienia. Gdy żołnierze odbiegną sprawdzić co się stało, będziesz mógł podejść do swego celu. Po rozmowie z drugą ofiarą, udaj się w zaznaczone na mapie miejsce. Spotkasz tam zdrajcę asasynów, którego musisz dogonić. Biegnij za nim cały czas dołem. Na górze będzie twój uczeń, który po pewnym czasie zeskoczy na uciekiniera i zabije go ukrytym ostrzem. Wspomnienie dobiegnie wtedy końca.