Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna (1) | Opis przejścia Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations PC poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Sekwencja 4 - Bezlitosna wojna
Wspomnienie 1 - Książęcy bal
Pełna synchronizacja: Dotrzyj do pałacu Topkapi przed Yusufem.
Po rozmowie z Yusufem, jak najszybciej zacznij biec za resztą asasynów w stronę zaznaczonego na mapie punktu. Staraj się cały czas podążać za swymi towarzyszami, bardzo uważając, aby nie spaść z żadnego budynku.
Jeżeli jednak wylądujesz już na ziemi, nie trać czasu na wspinanie się z powrotem na górę. Zamiast tego biegnij dołem i dopiero tuż obok celu, wdrap się na mury pałacu. Podczas wyścigu zwracaj również uwagę na pozycje swych kompanów. Jak na ciebie wbiegną, mogą zrzucić cię z dachu. Po dotarciu na miejsce szybciej od Yusufa, otrzymasz informację o wykonaniu dodatkowego celu.
Kolejne co musisz zrobić, to zdobyć odpowiednie przebranie. W tym celu zeskocz na dół, pobij do nieprzytomności trójkę stojących niedaleko minstrelów (pamiętaj o wybraniu gołych pięści jako broni!), a następnie zabierz (B) ciało jednego z nich do wozu z sianem. Musisz powtórzyć tę operację jeszcze dwukrotnie, cały czas pozostając nie wykrytym.
Drugą grupkę grajków znajdziesz kawałek dalej za murem. Wdrap się na ogrodzenia i trzymając krawędzi poczekaj, aż mężczyźni sami do ciebie podbiegną. Będziesz wtedy mógł wrzucić ich do tego samego wozu co ostatnio.
Dotarcie do trzeciej grupy jest nieco trudniejsze. Na początku idź wzdłuż wysokiego mur, do miejsca z poprzeczną ścianą, która znajduje się na wysokości celu.
Wdrap się na nią i szybko przebiegnij na drugą stronę obstawionego strażnikami placu.
Gdy pobijesz już trójkę grajków, zabierz ich ciała we wskazane miejsce. Nie będzie go strzegł żaden z wrogów.
Odpowiednio przebrany, możesz bezpiecznie podejść do strażników pałacu. Początkowo żołnierze nie będą chcieli cię wpuścić, ale wystarczy, że zaśpiewasz jedną ze śmiesznych piosenek (X, Y, A lub B), a bez problemu wejdziesz do środka.
Po dotarciu na dziedziniec, udaj się w zaznaczone na mapie miejsce. Aby odkryć zabójcę, musisz skorzystać ze Zmysłu Orła i skierować wzrok po kolei na wszystkie świecące postacie.
Jak zobaczysz swój cel, stań we wskazanym miejscu, a następnie zaśpiewaj piosenkę. Resztą zajmą się twoi asasyni.
W ten sposób pozbądź się kolejnego spiskowca i przejdź na drugą cześć placu.
Tym razem twoim zadaniem jest obrona księcia Sulejmana. Podążaj za mężczyzną, aż zobaczysz na mini-mapie zielony celownik. Udaj się wtedy w zaznaczone miejsce i odszukaj zamachowca.
Musisz później tak ustawić się do śpiewania, aby reszta gości stała odwrócona plecami do ofiary. Nie zostaniesz w ten sposób wykryty.
Pozbywaj się zabójców jak najszybciej, żeby nie zdążyli wykonać swojego zadania.
Po wyeliminowaniu czwórki przeciwników, zostanie już tylko jeden Templariusz. Podbiegnij do niego sprintem (RT+A) i wbij mu instrument w gardło. Musisz zrobić to bardzo szybko, bo inaczej Sulejman zginie.