Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Anomaly 2 oferuje kampanię składającą się z czternastu misji - Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 oferuje kampanię składającą się z czternastu misji. Pojedyncze zadania można rozwiązywać na wiele różnych sposób (czytaj stosować inne zestawienie oddziału, wybierać inne trasy), w zależności od własnych preferencji, a poniższa solucja oferuje tylko jeden, acz efektywny, sposób rozwiązywania poszczególnych problemów. Kolejną istotną kwestią związaną z kampanią są Medale przyznawane za każdą misję. Można zdobyć jeden z trzech medali (złoty, srebrny, brązowy) za każdą z trzech kategorii:

  • Bezwzględność - przyznawany za destrukcję wież przeciwnika. By go zdobyć nie powinno się zostawiać niezniszczonych wież. Jeśli konwój zdąży przejechać zostawiwszy za sobą przykładowo jedną czy dwie, mające 10% HP, to należy zmienić trasę i zawrócić. Inaczej nie otrzyma się medalu.
  • Efektywność - przyznawany za jak najmniejsze straty własne. Jeśli nie stracisz żadnej jednostki w czasie misji otrzymasz złoty medal.
  • Zwinność - przyzwany za jak najszybsze zakończenie danej misji. By zdobyć złoto powinno się wybierać najkrótsze drogi do celu oraz często wykorzystywać przyspieszenie czasu (SHIFT na klawiaturze).

Miej na uwadze, że zdobycie w jednej misji złotego medalu za bezwzględność (zniszczenie wszystkich wież) i za zwinność (szybkie ukończenie misji) jest ciężkim zadaniem. Tym nie mniej, postępując zgodnie z wytycznymi poniższego poradnika, powinieneś regularnie zdobywać medale za każdą misję.

Opis przejścia został przygotowany w oparciu o normalny poziom trudności. Dla lepszej czytelności zastosowano w nim również oznaczenia kolorystyczne wież, jednostek oraz zdolności.