MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki
Cel:
-Kieruj się do bezpiecznej strefy

Ostatnia misja szkoleniowa. Tym razem staniesz do walki z Behemothem, czyli jedną z najcięższych wieży w grze. Rozpocznij od zakupu 4 Houndów i wyznacz trasę.

Ta misja wprowadzi również do Twojego ekwipunku zdolność wabika, jest to niezwykle przydatne urządzenie, w każdej ciężkiej sytuacji, a zarazem praktycznie nieodzowne w starciu z Behemothem. Wieża ta jest bardzo powolna, ale zadaje duże obrażenia obszarowe, dlatego stawiaj wabik z dala od swoich jednostek, a jednocześnie staraj się wymuszać na Behemothcie jak najwięcej ruchu. Idealną sytuacją jest taka, w której musi wykonać najpierw obrót o 180° by rozpocząć ostrzał wabika, a po jego zniszczeniu ponownie 180, by skierować się w stronę jednostek. Długość obrotu będzie tak długa, że Twoje oddziały powinny sobie poradzić z przeciwnikiem, nim ten zacznie w nie strzelać, bez potrzeby użycia drugiego wabika.

Na ostatnim etapie misji znajdują się dwa Behemothy blisko siebie. Jak się jednak okaże, przed wjazdem w ten region włączy się cut-scenka oznaczająca koniec misji, a zarazem szkolenia. Teraz nadszedł czas na prawdziwą grę...