Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec

Zbadaj nieznane sygnały

Zacznij od zakupu dwóch Assault Hound - MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Zacznij od zakupu dwóch Assault Hound. Szybko zmierzysz się z dwoma Scorcherami. Są to wieże, które nadają największe czyste obrażenia w grze, jednak mogą strzelać tylko na wprost, bądź na boki. Zauważ, że przed każdym Scorcherem znajduje się pas wypalonej ziemi. Pokazuje on zasięg ognia wieży. Przy walce z pierwszym przeciwnikiem nie obejdzie się bez wykorzystania naprawy.

Przy drugim otrzymasz dwa wabiki - MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Przy drugim otrzymasz dwa wabiki. Używając wabika, na którymś z pasów spalonej ziemi wymusisz na wieży zianie w tym kierunku. Pierwszy wabik postaw w miejscu, które sugeruje gra, drugi na lewym pasie, gdy konwój już przejedzie

W tej części mapy znajdują się dwa bonusowe cele, choć nie jest to wymagane, to warto je wykonać - MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

W tej części mapy znajdują się dwa bonusowe cele, choć nie jest to wymagane, to warto je wykonać. Rozpocznij od wizyty na północy. Sprzedaj oba Houndy i zakup dwa Hammery. Po zdobyciu pierwszych złóż Carusaurum dokup trzeciego.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie