MISJA 09 - Przybywamy w pokoju | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
MISJA 09 - Przybywamy w pokoju
Wjedź do Anomalii
Ilość zasobów, z którą rozpoczniesz grę wystarczy na zakup 5 maszyn typu Sledge Hammer. Rozpocznij, więc od tego. Do arsenału zdolności na tym etapie dojdzie również A.I.M. Zmusza on wszystkie jednostki do ataku zaznaczonego celu (zakładając oczywiście, że cel jest w zasięgu) a także daje całkiem niezłego "kopa" zadawanym obrażeniom. A.I.M. przyda się w szczególności w sytuacjach, w których jakieś mało istotne wieże są pierwsze w kolejności (tym samym w nie zostanie otwarty ogień), podczas gdy za nimi znajdują się giganty w postaci Behemotha, czy co gorsza Scorchera, na które zaraz wjedziesz. Zdolność ta świetnie uzupełnia się z EMP, by jak najdłużej móc wykorzystać dezaktywację, jaką serwuje.
Przed wjazdem w nieznane dokładnie objedź każdy region mapy, niszcząc każdą wieżę i zbierając każde złoże drogocennego Carusaurum. Staraj się przy tym nie marnować zbytnio zdolności, gdyż te przydadzą się później. Hammery powinny poradzić sobie szybko z każdym zagrożeniem, jeśli dojdzie do walki z bliska, nie zapomnij o zmorfowaniu.
Gdy wyczyścisz cały region, pora udać się na terytorium wrogich Maszyn.
Przeprowadź oddział na drogę do Rio
Czas na zmiany w arsenale. Doprowadź oddział do takiego stanu, by składał się z Gripper Guarda, 3 Assault Hound i 2 Hammer Sledge, a następnie ruszaj w drogę.
Teraz zapoznasz się z nowym typem wieży, Predatorem. Występują one w prawdziwych stadach, są jednak schowane pod ziemią, a wyskakują dopiero przy przejeździe obok nich. Ponadto nie zawsze wszystkie zdecydują się na wydobycie spod ziemi, więc często może się zdarzyć, że przejeżdżając dwa razy przez ten sam teren dwa razy stoczysz z nimi walkę. Same w sobie są bardzo słabo opancerzone i nie stanowią aż tak wielkiego zagrożenia. Przy wybuchu niszczą jednak pole siłowe wytwarzane przez Gripper Shielda, więc używanie go w starciu z tym przeciwnikiem będzie bezcelowe. Po pokonaniu pierwszych wież i dotarciu do punktu kontrolnego czas przyjrzeć się dokładnie mapie taktycznej.
Choć pojedyncze Predatory są słabe, to jednak liczba z jaką przyjdzie się zmierzyć sprawia, że są bardzo niebezpieczne. Rozgrzany Assault Hound w połączeniu z Gripperem to najlepsze rozwiązanie na te maszyny. Na tym etapie nie ma jednak potrzeby wyczyścić wszystkich wież, więc kieruj się najszybszą drogą do północnego punktu kontrolnego. Zbierz znajdujące się tam Carusaurum, ale nie przejeżdżaj do następnego obszaru, tylko zwróć i skieruj się w dół by zdobyć pierwiastek znajdujący się również tam. Potem wjedź na południowy punkt kontrolny.
Przy wjeździe na następną cześć czyhać będzie Scorcher. Wykorzystaj EMP na północnych wieżach i A.I.M. na Scorcherze, by zobaczyć jak świetnie te dwie zdolności się wzajemnie uzupełniają. Hammery szybko zlikwidują zagrożenie nim jednostki znajdą się w polu rażenia.
Następnie południową częścią kieruj się do kolejnego punktu kontrolnego zgodnie z mapą.
Ostatnia intersekcja, nie ma w zanadrzu żadnych niespodzianek. Wystarczy kierować się do punktu, by zakończyć misję. Problemy może stanowić ostatnia część, w której roi się od Predatorów. Możesz sprzedać Hammery i użyć kombinacji 1 Gripper + 5 Assault, by najefektowniej sobie z nimi poradzić. Zużyj także swobodnie wszystkie zdolności, jakie jeszcze posiadasz. Po dotarciu na miejsce Rio de Janeiro stanie otworem.