Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anomaly 2 - poradnik do gry

Anomaly 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 Anomaly 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

MISJA 11 - Nie ruszać się

Zniszcz zaznaczone wieże- Scorcher, Enforcer

Po długich bojach projekt Shockwave wreszcie został użyty - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Po długich bojach projekt Shockwave wreszcie został użyty. Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem i wieże dalej zdają się wykazywać bliżej niesprecyzowaną aktywność. Trzeba to dokładnie zbadać. Do dostępnych jednostek dojdzie teraz Supply Servant. Potrafi on tworzyć dowolnie wybraną zdolność. Przy maksymalnym ulepszeniu stworzy jedną umiejętność na dwie zabite przez konwój wieże. Jest tani, ale mimo wszystko niezbyt użyteczny, z wyjątkiem sytuacji, w której nie dysponujesz już zapasem. W tej misji obejdziesz się bez niego. Zbierz oddział w postaci czterech Assault Hound, Shield Guarda i Sledge Hammera, a następnie wyrusz w drogę.

Przy pierwszym kontakcie z wrogiem na jaw wyjdzie, że Shockwave zadziałał tylko częściowo, a wieże aktywują i dezaktywują się w kółko w stałych odstępach czasu - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Przy pierwszym kontakcie z wrogiem na jaw wyjdzie, że Shockwave zadziałał tylko częściowo, a wieże aktywują i dezaktywują się w kółko w stałych odstępach czasu. Jest to 25 sekund nieaktywności, na 40 sekund "życia". Kluczem do szybkiego i prostego wykonania tej misji będzie oczywiście maksymalne wykorzystanie 25 wolnych sekund i trzymanie się z dala od zagrożenia w czasie aktywności.

Mapa podzielona jest na szereg uliczek układających się w małe kwadraty i prostokąty. Cała taktyka sprowadza się do umiejętnego wykorzystania tego terenu. Gdy wieże będą strzelać krąż w kółko po jednym z takich, oczyszczonych już, kwadracików, a trasę do kolejnych wież wyznacz na takiej zasadzie, by wyłączyły się w miarę najdokładniej w momencie dotarcia do nich. Informację o tym, w jakim czasie dotrzesz do danego miejsca uzyskasz na ekranie mapy taktycznej, najechawszy kursorem na strzałeczki kierunkowe (ETA). Wyznacz trasę do zaznaczonego Enforcera, tak by po dotarciu w jego okolice wieże przeszły w stan spoczynku, a wówczas już Assaulty zajmą się resztą.

Po zniszczeniu Enforcera wszystkie tego typu wieże na mapie ulegną stałemu wyłączeniu i nie będziesz się już nimi musiał przejmować - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Po zniszczeniu Enforcera wszystkie tego typu wieże na mapie ulegną stałemu wyłączeniu i nie będziesz się już nimi musiał przejmować. Jeśli jesteś zainteresowany złotym medalem za zwinność możesz w miejsce Shield Guarda, który stanowi swego rodzaju zabezpieczenie, na wypadek gdyby nie udało się wycofać na z góry upatrzone pozycje przed aktywacją większej ilości wież, kupić kolejnego Sledge lub Assault. Nie zapominaj również o częstym stosowaniu przyspieszenia czasu (shift), zwłaszcza gdy czekasz na dezaktywacje wież.

Skieruj się teraz na północ, gdzie znajdziesz kolejny cel - Scorchera - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Skieruj się teraz na północ, gdzie znajdziesz kolejny cel - Scorchera. Jak widać, jest tu bardzo dużo Enforcerów, ale te nie stanowią już zagrożenia. Po zdobyciu Carusaurum ulepsz Houndy, by jak najmocniej zwiększyć ich siłę ognia. Wyznacz bezpieczną trasę do Scorchera i zajmij się nim podczas snu, a pozbędziesz się problemu ze strony wszystkich tego typu wież na mapie.

Zniszcz zaznaczone wieże - Behemoth, Storm Reaper

W drugiej części mapy będzie już trudniej, z racji dużych skupisk Behemothów i Chargerów. Szczególnie te ostatnie mogą stanowić zagrożenie, ze względu na Houndy. By temu zaradzić, zmorfuj Shielda w Grippera, lub wymień Assaulty na Rocket Hammery.

Zauważ w środkowej części tego sektora cztery swego rodzaju place z małą kwadratową uliczką wokół - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Zauważ w środkowej części tego sektora cztery swego rodzaju "place" z małą kwadratową uliczką wokół. Są to idealne miejsca na przeczekanie okresu aktywności wież. Opracuj odpowiedni "rozkład jazdy" i atakuj z nich w okresie wyłączenia, oraz wracaj do nich, gdy będzie się on kończył. Wykorzystaj wszystkie cztery place, by zniszczyć wszystkie wieże, bądź ogranicz się dwóch po lewej stronie, by szybko dotrzeć górą do głównego Behemotha.

1 - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry
2 - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry
Na tym etapie nie powinno już być ciężko - MISJA 11 - Nie ruszać się | Opis przejścia | Anomaly 2 - Anomaly 2 - poradnik do gry

Na tym etapie nie powinno już być ciężko. W zależności od wyboru możesz skierować się bezpośrednio na Storm Reapera i zakończyć misję, bądź wyposażony w zestaw Gripper - 5x Rocket Hammer wyczyścić cały sektor przed odwiedzinami u ostatniej wieży.