Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1404 - poradnik do gry

Anno 1404 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział V - Nadciągający sztorm (cz.2) | Kampania Anno 1404 poradnik Anno 1404

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Tajemnicza szkatuła i dalszy rozwój wysp

Teraz dostaniesz wiadomość z Akademii Mądrości. Ibn al Hakim może rozszyfrować dla Ciebie dziennik po uprzednim wręczeniu mu 5 ton papieru i 5 ton indygo. 940 patrycjuszy - tylu właśnie potrzeba na wyspie A do uzyskania dostępu do budowy papierni. Papiernię wybuduj na wyspie C - musi być umieszczona na rzece. Farmę indygo umieść na Kuhrang. Uzbieraj wymagane do rozszyfrowania dziennika towary i ruszaj z nimi do Akademii Mądrości - F oraz stwórz 2 szlaki handlowe, dzięki którym Gelfdon będzie otrzymywać papier i indygo. Po oddaniu 5 ton papieru i indygo Hakimowi rozszyfruje on ów dziennik, w którym opisany jest m.in. proceder handlu dziećmi oraz wspomnienie o tajemniczej szkatule. Niestety, szkatuła zatonęła razem ze statkiem w miejscu 1 . Klucz do niej zatonął z drugim statkiem w miejscu 2 . Zacznij od poszukiwań na południowym wschodzie. Podpłyń statkiem do bezludnej wyspy w prawym dolnym rogu mapy i kliknij na wrak statku położony na pustyni. Al Zahir poprosi Cię, abyś opłynął całą wyspę i zebrał wszystkie skrzynie (wystarczy na każdą z nich kliknąć). W jednej z nich znajdziesz klucz do szkatuły. Przykładowa skrzynia została umieszczona na obrazku [#5].

[#5] - Rozdział V - Nadciągający sztorm (cz.2) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#5]

Płyń na zachód w pobliże rafy koralowej - 1 . Kliknij na wrak okrętu. Niestety, na jego penetrację nie pozwoli Ci stacjonująca tam flota Forcasa. Kolejnym priorytetowym zadaniem będzie więc wyprodukowanie i dostarczenie Al Zahirowi, w zamian za okręty wojenne, 10 ton mechanizmów prostych (a następnie starcie w proch strzegące wrak statki). Dostęp do warsztatu machin oblężniczych wytwarzającego z lin i drewna mechanizmy proste uzyskasz po osiedleniu się na Gelfdon pierwszych arystokratów. Znaczy to, że musisz jeszcze bardziej rozbudować swoją macierzystą wyspę i zaspokoić wszystkie zapotrzebowania patrycjuszy tak by mogli społecznie awansować. Wybuduj dodatkowe farmy zbożowe. Obok nich postaw browar i ogrody zakonne - zapotrzebowanie na browar zostanie spełnione. Teraz przyszła kolej na potrzebę tzw. poczucia bezpieczeństwa. Poczucie to zwiększysz budując loch dla dłużników. Trudniejszymi do spełnienia wymaganiami lochu jest posiadanie szkła i liczby patrycjuszy, którzy muszą w tym czasie mieszkać na wyspie - 1190. Szkło pozyskasz na kilka sposobów - bądź to przez nabywanie go od niezależnych statków handlowych, kupowanie w klasztorze, bądź przez rozpoczęcie jego produkcji na własnej wyspie. Do uruchomienia produkcji szkła potrzeba huty szkła, potażarni i kopalni kwarcu (kwarc można także kupować np. u Al Zahira). Ostatnim niespełnionym pragnieniem patrycjuszy jest chęć posiadania ksiąg. W celu wytwarzania ksiąg należy zbudować warsztat drukarski. Warsztat drukarski do prawidłowego działania potrzebuje indygo i papieru. Rozmieszczenie domostw w moim mieście przedstawiłem przy pomocy grafiki [#6].

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie