Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1404 - poradnik do gry

Anno 1404 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Pod znakiem Krzyża (cz.1) | Kampania Anno 1404 poradnik Anno 1404

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Rozdział II - Pod znakiem Krzyża

Misja druga, choć ciekawa, również zalicza się do tych z gatunku treningowych - Rozdział II - Pod znakiem Krzyża (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

Misja druga, choć ciekawa, również zalicza się do tych z gatunku treningowych. Będziemy musieli w niej pomóc Guyowi Forcasowi w jego przygotowaniach do krucjaty, a także rozbudować naszą wyspę. Poznamy istotne powiązania między obiektami i surowcami tzn. żeby wyprodukować towar A trzeba wcześniej posiadać (np.) plantację rośliny B. Ponadto, zdobędziemy wiedzę jak zasiedlić nową wyspę.

Legenda:

  1. A - Wyspa Sokoli Kamień. Twoja wyspa, tu zaczynasz grę.
  2. B - Wyspa Kingsbridge.
  3. C - Kamieniołom
  4. D - Wyspa Tuckingham.
  5. E - Wyspa Inglebeck.
  6. F - Wyspa Hookburgh.
  7. R - Wyspa wokół której znajdują się rozbitkowie.
  8. S - Miejsce katastrofy statku Marie d'Artois.

Cele główne:

  1. Dostarczyć 15 ton ryb i 3 tony cydru/wina z jabłek Guyowi Forcasowi dla jego armii.
  2. Zbudować mały dom targowy na północ od centrum osady Sokoli Kamień.
  3. Dostarczyć list od Forcasa do Marie d'Artois.
  4. Zbudować plantację konopi, chatę tkacza, a następnie dostarczyć 5 ton odzienia na wyspę Tuckingham.
  5. Odebrać skrzynię najlepszej broni z Kamieniołomu i przetransportować ją do Inglebeck.
  6. Dostarczyć 10 ton drewna płonącemu okrętowi.
  7. Odnaleźć Brata Hilariusa i bezpiecznie przewieźć go do Tuckingham.

Cele drugorzędne:

  1. Zebrać rozproszonych po wyspie Sokoli Kamień 10 rycerzy i oddać ich Forcasowi.
  2. Wyłowić z morza 5 rozbitków.

Początek

Mapa tego poziomu jest większa od poprzedniego, na co wpływ wywarła na pewno większa ilość znajdujących się tutaj wysp. Mamy tu 4 całkiem spore i 2 małe wyspy oraz kilka raf. Misję rozpoczynamy, dysponując nienajgorzej rozwiniętym obszarem A tzn. mamy już wybudowane kilka chat dla drwali, jedną rybacką chatę, a w centrum naszej wioski (wśród wieśniaczych chat) kaplicę. Do awansu społecznego naszych mieszkańców potrzebna jest tylko tłocznia cydru. Na samym początku pod naszą banderą pływa jeden mały okręt handlowy.

Wielce prawdopodobne, że w pewnym momencie zabraknie Ci narzędzi. W tej misji jeszcze nie posiądziesz możliwości ich wytwarzania. Możesz je nabywać od niezależnych statków handlowych ustawiając opcję kupna w magazynie lub kupować samemu w porcie Kingsbridge - B . O handlu wspomnę jeszcze niebawem.

Nasza osada (teren zabudowany) zaraz na początku misji. - Rozdział II - Pod znakiem Krzyża (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry
Nasza osada (teren zabudowany) zaraz na początku misji.

Umieść pośrodku wyspy mały dom targowy, a więc na północ od terenu zabudowanego. Spełnisz tym samym jeden cel główny i rozszerzysz obszar budowy swoich obiektów gospodarczych. Proponuję wznieść wspomnianą konstrukcję w tym miejscu [#1]. Dalej, blisko przy domu targowym umieść tłocznię cydru. Im bliżej, tym lepiej. Teraz wystarczy czekać, aż Twoi mieszkańcy awansują z chłopów na mieszczan. Nie zapomnij o stałym dobudowywaniu (z umiarem) nowych wieśniaczych chat - koniecznie w zasięgu kaplicy.

Zalecam teraz kliknąć na nasz magazyn i kierować się wg następujących wskazówek odnośnie kupna/sprzedaży. Na starcie nabywajmy od niezależnych okrętów przede wszystkim narzędzia - ok. +8. Gdy bardziej uniezależnisz się od handlu narzędziami zmienisz tę liczbę. Zacznij sprzedawać ryby i drewno, dopiero upewniwszy się, że Ci ich nie zabraknie. Dlatego naprawdę warto zbudować drugą rybacką chatę (i ewentualnie kolejną chatę drwala).

[#1] - Rozdział II - Pod znakiem Krzyża (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#1]