Budynki 1 poziomu - elementarne | Podstawy Anno 1404 poradnik Anno 1404
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Budynki 1 poziomu - elementarne
Magazyn (mały dom targowy) Koszt: 300 sztuk złota, 2 tony drewna, 3 tony narzędzi Wymagania: brak Wytwarza: brak Magazyn pozwala na budowanie obiektów gospodarczych i przemysłowych w zasięgu jego oddziaływania. Przechowuje również towary i surowce. Magazyn położony na wybrzeżu kosztuje 3 tony drewna i 2 tony narzędzi oraz pozwala dodatkowo na handlowanie z niezależnymi statkami. | |
Targowisko Koszt: 400 sztuk złota, 5 ton drewna, 3 tony narzędzi, utrzymywane jest za 10 sztuk złota Wymagania: brak Wytwarza: brak W zasięgu swojego oddziaływania targowisko pozwala na budowę budynków mieszkalnych, z którymi musi być połączone drogą. | |
Chata wieśniaka Koszt: 2 tony drewna Po zaspokojeniu wszystkich kolejnych potrzeb wieśniacy awansują na mieszczan. Mieszczanie nobilitują na patrycjuszy, a patrycjusze na arystokratów. Im więcej mieszkańców, szczególnie tych bogatych żyje na wyspie, tym większe wpływy do skarbca. | |
Chata drwala Koszt: 50 sztuk złota, 2 tony narzędzi, utrzymywana jest za 5 sztuk złota. Wymagania: obszar lesisty Wytwarza: drewno Budynek dostarczający drewna. Wymaga w swoim zasięgu położenia lasu lub warunków do posadzenia własnych drzew (ikonka konewki). | |
Chata rybaka Koszt: 200 sztuk złota, 3 tony drewna, 2 tony narzędzi, utrzymywana jest za 15 sztuk złota Wymagania: położenie na wybrzeżu Wytwarza: ryby | |
Tłocznia cydru Koszt: 100 sztuk złota, 5 ton drewna, 1 ton narzędzi, utrzymywana jest za 15 sztuk złota Wymagania: warunki wyspy pozwalające na uprawę cydru Wytwarza: cydr | |
Kaplica Koszt: 1500 sztuk złota, 12 ton drewna, 5 ton narzędzi, utrzymywana jest za 15 sztuk złota Wymagania: brak Wytwarza: brak Zaspokaja potrzebę religii/wiary w swoim zasięgu. |