Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1404 - poradnik do gry

Anno 1404 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 poradnik Anno 1404

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Rozdział IV - Zaginione dzieci

Misja czwarta polega na odnalezieniu 6 grup dzieci - Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

Misja czwarta polega na odnalezieniu 6 grup dzieci. Znajdziesz je tylko i wyłącznie poprzez wykonywanie kolejnych zlecanych Ci zadań. W czasie gry zasiedlisz wyspę orientu, ruszysz do walki z piratami, a także dowiesz się od Lorda Northburgha, że został uknuty spisek przeciwko cesarzowi.

Legenda:

  1. A - Wyspa Gelfdon. Twoja wyspa, tu zaczynasz grę.
  2. B - Wadi al Mai
  3. C - Ku'Raast
  4. D - El-Mukha
  5. E - Zatoka Diabła
  6. F - Khor Bedi
  7. S - Uszkodzony statek wezyra

Wszystkie pozostałe wyspy są bezludne.

Cele główne:

  1. Zgłosić się do klasztoru leżącego w Gelfdon.
  2. Wybudować żuraw naprawczy.
  3. Każdą uratowaną grupę dzieci oddać pod opiekę mnichom z górskiego klasztoru.
  4. Znaleźć wyspę na południu i dostarczyć specjalny prezent jej właścicielowi Al Zahirowi.
  5. Pomóc w naprawie statku Al Zahira.
  6. Skontaktować się z Karimem, przewodnikiem karawan.
  7. Zbudować osiedle składające się ze 145 nomadów w Ku'Raast.
  8. Stworzyć małą norię i wybudować plantację przypraw w Ku'Raast.
  9. Sprawić, że w Gelfdon zamieszkają patrycjusze.
  10. Przekazać list z poleceniami dla naczelnika kopalni na wyspie El-Mukha.
  11. Znaleźć i dokonać abordażu na statek piratów w Zatoce Diabła.
  12. Zniszczyć 4 pirackie statki w Khor Bedi

Cele drugorzędne:

  1. Wskazówka - zacznij poszukiwania od zbadania zniszczonego okrętu na północnym wschodzie.
  2. Wyprodukować 5 ton ubrań dla dzieci.
  3. Zacząć wytwarzać narzędzia na Gelfdon.
  4. Wybudować małą norię i plantację daktyli na Ku'Raast.
  5. Dostarcz list z poleceniami od Al Zahira do naczelnika kopalni na El-Mukha.
  6. Wyprodukować 10 ton chleba dla dzieci.
  7. Dostarczyć 15 ton mleka dla dzieci.
  8. Zacząć produkować broń na Gelfdorn.
  9. Stworzyć 2 małe okręty wojenne.
  10. Dostarczyć na El-Mukha 10 ton narzędzi i 15 ton przypraw.
  11. Wyprodukować 3 tony dywanów dla Al Zahira.

Początek

Można powiedzieć, że mapa składa się z 2 stref - europejskiej północnej oraz południowej tzw. Orientu. Różnią się one klimatem, jak i występującymi surowcami. Bardzo dobrze, że duża wyspa A , na której zaczynasz posiada złoża kamienia i rud żelaza. Nie będziesz ich pozyskiwać z nie-swoich terenów. Jak na 4 misję, to otrzymujemy na początku niezbyt dobrze rozbudowany obszar bez ważnych obiektów gospodarczych. W centrum wokół targowiska i kaplicy znajduje się kilkanaście domów. Ich liczba, a raczej wielkość złota pozyskiwana z podatków nie wystarczy na długo. Przez całą misję niemal nieustannie musisz dobudowywać nowe wiejskie chaty. Dąż do tego, aby posiadać minimum 1200 mieszkańców (łącznie na wszystkich wyspach). To od tej liczby zależy maksymalny rozmiar floty. Rozwijaj więc Gelfdon tak jak Sokoli Kamień w poprzedniej misji, czyli powiększ obszar konstrukcji budując kilka małych domów targowych w różnych częściach wyspy. Następnie zbuduj od 2 do 4 farm konopi, warsztat przeworźnika, 2 chaty tkacza, 1 tłocznię cydru, chatę kamieniarza oraz rozwiń przemysł stoczniowy oraz hutnictwo żelaza. Jeśli skończą Ci się narzędzia, dokupisz je u mnichów z klasztoru również na Gelfdon. Pamiętaj, że możliwość handlu z wezyrem otrzymasz dopiero po odkryciu jego wyspy - w późniejszym etapie rozgrywki. Obrazek [#1] pokazuje prosperujące zaplecze przemysłowe, [#2] wystarczające na początek zaplecze gospodarcze, a [#3] rozbudowane centrum wyspy i rozmieszczenie domów.

[#1] - Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#1]

[#2] - Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#2]

[#3] - Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#3]

Jednym z pierwszych zadań jest skontaktowanie się z mnichami z górzystego klasztoru na Twojej wyspie. Rozszerz teren konstrukcji i poprowadź drogę z małego domu targowego do opactwa. Doprowadziwszy drogę we wskazane miejsce [#4] mnisi dadzą Ci wskazówkę dotyczącą położenia pierwszej grupy zagubionych dzieci. Dzieci położone są niedaleko rafy przy rozbitym statku na północnym wschodzie, czyli w prawym górnym rogu mapy. Wyłów dryfującą beczkę z maluchami i przetransportuj je do portu, a stamtąd automatycznie zostaną one przeniesione do klasztoru. Za każdym razem, gdy uratujesz kolejną grupę dzieci, będziesz musiał postąpić w ten sam sposób. Lord Northburgh zleci Ci niemal w tym samym czasie budowę żurawia naprawczego, ale nie będziesz mógł wykonać jego polecenia od razu z powodu braku kamienia i na razie braku odpowiedniej ilości mieszkańców do wybudowania chaty kamieniarza. Kiedy już jednak żuraw zostanie stworzony dostaniesz unikatowy przedmiot - nabijane buty - zwiększający odporność statków.

[#4] - Rozdział IV - Zaginione dzieci (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#4]