Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1404 - poradnik do gry

Anno 1404 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Wyprawa do Ziemi Obiecanej (cz.2) | Kampania Anno 1404 poradnik Anno 1404

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Przemysł ciężki i stoczniowy

Kolejne zadania związane są z produkcją (hutnictwem) żelaza i przemysłem stoczniowym. Otóż, Guy Forcas rozkaże nam dostarczenie do jego portu 10 ton żelaza. Do produkcji żelaza potrzeba nam kopalni rudy, pieca hutniczego oraz chaty smolarza. Wznieś wymienione budowle na wyspie F . W piecu hutniczym z węgla i rud powstaje ostateczny surowiec - żelazo. Obrazek [#2] pokazuje optymalnie prosperujące zaplecze przemysłowe. W czasie wykonywania tego questu otrzymasz dwa następne. Pierwsze z nich polega na stworzeniu i oddaniu Forcasowi 4 małych statków handlowych, a drugie na zbudowaniu żurawia zdolnego do naprawy okrętów na wyspie G .

[#2] - Rozdział III - Wyprawa do Ziemi Obiecanej (cz.2) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#2]

Myślę, że z konstrukcją 4 statków nie powinieneś mieć problemu. W zasadzie jeden już masz, więc zostały jeszcze tylko 3. Po dopłynięciu nimi do magazynu wyspy D i zaakceptowaniu opcji w menu decyzyjnym (prawy górny róg) okręty zostaną prawidłowo przekazane pod kontrolę naczelnika krucjaty. Z żurawiem sprawa wygląda podobnie prosto. Po zebraniu odpowiedniej ilości surowców na jego budowę podpłyń do wyspy G i umieść go koniecznie w zasięgu starszej siedziby portu. Przykładowe umieszczenie żurawia przedstawia grafika [#3].

[#3] - Rozdział III - Wyprawa do Ziemi Obiecanej (cz.2) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#3]

Ostatnim niezbędnym do ukończenia misji zadaniem jest zbudowanie kuźni wytwarzającej narzędzia na wyspie F , a następnie dostarczenie ich w ilości 15 ton do Tuckingham. Budowa kuźni wymaga 5 ton narzędzi. Jeśli nie masz już tylu, dokup je w klasztorze znajdującym się również na wyspie F .

Misje poboczne:

  1. Dostarczyć do Inglebeck 10 ton odzienia (zanim Marie d'Artois wyruszy na krucjatę). Zadanie otrzymasz klikając na magazyn w porcie Marie d'Artois - E . Na swojej wyspie posiadasz już od początku zbudowane kilka plantacji konopi i chatę tkacza, więc wystarczy załadować wymaganą liczbę odzieży na statek i popłynąć do Inglebeck. Nagroda: 1506 sztuk złota i 5 ton narzędzi.
  2. Dostarczyć do Inglebeck 40 ton drewna (zanim Marie d'Artois wyruszy na krucjatę). Quest pojawi się zaraz po wypełnieniu poprzedniego zadania pobocznego dla Marie d'Artois (sprawa odzienia). 40 ton to dość spora ilość - być może będziesz musiał popłynąć na 2 razy. Nagroda: 1673 sztuk złota i unikatowy przedmiot - młotek cieśli. Znajdujący się w składzie młotek cieśli obniża koszty produkcji statków w małej stoczni. Z uwagi na to zalecam wykonać to zadanie jak najszybciej.
  3. Stworzyć szlak handlowy. To polecenie dostaniesz zaraz po konstrukcji małego statku handlowego. Wyznacz ów szlak między wyspą Hookburgh (F ) a Sokoli Kamień (A ), polegający na pobieraniu maksymalnej dostępnej ilości kamienia z Hookburgh i wyładowywaniu go w porcie Sokoli Kamień. Więcej o traktach handlowych i ich tworzeniu w dziale Porady Ogólne.
  4. Wybudować na wyspie Sokoli Kamień tawernę obejmującą swoim zasięgiem 6 domostw. Po ulepszeniu magazynu Guy Forcas poprosi Cię o wzniesienie tawerny na wyspie A dla nudzących się rycerzy, pod której wpływem znajdzie się 6 domów.
  5. Przetransportować 5 ton cegieł do Kingsbridge. Zostałem poproszony o dostarczenie wspomnianej ilości cegieł po kliknięciu na Katedrę - wyspa B . Nagroda: 5 ton lin.
  6. Odbudować Inglebeck. Warto zadania związane z upadkiem Inglebeck zostawić sobie na prawie sam koniec, ponieważ nie są szybkie i łatwe. Na początku zapewne spowodują znaczne obniżenie poziomu złota w skarbcu. Po wyruszeniu krucjaty, na wyspie E rozpęta się chaos. Mieszkańcy zaczną się wyprowadzać i palić swoje domy. Kliknąwszy na magazyn na wybrzeżu Phillipe Lamour przedstawi sytuację i spyta się Ciebie, czy zgodzisz się mu i Inglebeck pomóc. Jeśli się zgodzisz, wyspa E przejdzie całkowicie pod Twoją kontrolę. Aby wykonać zadanie dotyczące odbudowy wyspy kliknij na magazyn - przejdź do zakładki ludności. Następnie odbuduj kaplicę, dwie tłocznie cydru i rybacką chatę. Zaspokój podstawowe potrzeby mieszkańców. Brakujące surowce dowóź z innych wysp.
  7. Sprawić, że w Inglebeck zamieszka 500 mieszkańców. Jeśli opanowaliśmy sytuację na wyspie, nie powinno być z tym zadaniem problemu. Buduj kolejne wiejskie chaty w zasięgu kaplicy i dostarczaj z innych wysp wszystkich deficytowych produktów ze szczególnym uwzględnieniem drewna i narzędzi niezbędnych do przekształcenia pojedynczej chaty w dom mieszczanina.