Alan Wake: Wyścig z czasem w kopalni (2) - osiągnięcie, jak zdobyć? Alan Wake poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Alan Wake podpowiada jak zdobyć osiągnięcie Wyścig z czasem w kopalni (część 2 z 2).
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021
Za chatką znajdziesz drabinę. Wejdź po niej na górę, a następnie skorzystaj z kolejnej drabiny, którą tam znajdziesz. Po wyjściu na górę rozejrzyj się po okolicy. Musisz udać się stromą, wąską, górską ścieżką.
Na niebie pojawią się ptaki, a na Twoją ścieżkę składają się drewniane, spróchniałe kładki, które lada chwila mogą się zarwać. Przebiegaj spokojnie po kładkach i świeć latarką w stronę nadlatujących ptaków, gdy tylko postawisz stopę na stałym gruncie.
Dotrzesz do kopalni srebra. Zeskocz do korytarza kopalni, by uciec przed ptakami. Droga przez kopalnię początkowo jest wąska i prosta. W pewnym momencie dojdziesz do dużej jaskini, w której na skałach wymalowano napisy widoczne w świetle latarki. Idź wąskim korytarzem na wprost.
Dojdziesz do większego pomieszczenia, z którego widać wyjście z kopalni. Nie dane Ci będzie jednak z niego skorzystać. Korytarz wiodący do wyjścia zawali się, a Ty zostaniesz zaatakowany przez grupę wrogów. Wykończ ich stosując flary lub granat błyskowy.
Jak zauważysz na krótkim filmiku, jeden z potworów otworzył Ci drogę próbując rozpocząć z Tobą walkę. Ruszaj tą właśnie drogą. Dojdziesz do olbrzymiego szybu.
Podejdź do panelu i użyj go. Dzięki niemu opuścisz metalowe wsporniki i utworzysz kładkę, po której będzie można przejść do dalszej części etapu.
Gdy znajdziesz się po drugiej stronie szybu, wejdź po znajdującej się tam drabinie. Tam skorzystaj z kolejnego panelu, by podnieść sobie metalowe wsporniki i raz jeszcze skorzystać z nich w charakterze kładki. Gdy przejdziesz ponad przepaścią, natkniesz się na trzeci panel.
Użyj go, po czym wyjdź na górę po pobliskiej drabinie. Przejdź po metalowych wspornikach i podejdź do drabiny, którą znajdziesz na górze. Kopnij ją, by zjechała do niższego poziomu. Zejdź po niej, a znajdziesz się w pobliżu znanego Ci już panelu. Podnieś metalowe wsporniki jeszcze wyżej, a następnie przejdź po nich do wyjścia z szybu kopalnianego.
Wyjdź po drabinie na górę i kopnij znajdujące się tam deski. Wyjdziesz w końcu na zewnątrz. Po prawej będziesz mieć schody. Idź na dół.
Na niebie pojawią się ptaki. Jak najszybciej uruchom pobliski generator, by zapewnić sobie źródło światła. Pozbieraj leżące w pobliżu wyposażenie.
Podjedzie do Ciebie wagonik. Wsiądź do niego i udaj się na drugą stronę wąwozu. Podczas jazdy zaatakuje Cię sporo ptaków. Broń się przed nimi latarką. W pewnym momencie wagonik urwie się i walnie o zbocze góry. Pozbieraj się, wykończ dwóch nadchodzących przeciwników i ruszaj jedyną dostępną drogą.
Na Twojej drodze pojawi się nagle wagon. Obejdź wagon lewą stroną i udaj się do pobliskiego światła. Weź ze skrzynki wyposażenie i ruszaj dalej.
Dojdziesz do ruin, w których znajdziesz karabin myśliwski i amunicję do niego. Uzbrój się i biegnij dalej wydeptaną ścieżką. Zignoruj napotkanych wrogów i udaj się do kolejnego źródła światła.
Stamtąd biegnij dalej. Dotrzesz do mostu. Gdy na niego wejdziesz, przeciwnicy zaatakują Cię z obu stron. Z pomocą racy przejdź przez most i powystrzelaj ich wszystkich. Gdy będzie po walce, ruszaj dalej.
Dotrzesz do ruin. Pchnij stojące na Twojej drodze deski, kopnij podpory napotkanej drewnianej platformy, a następnie ruszaj przed siebie.
Wejdź do ruin przez piwnicę. Szybko się zorientujesz, że to bardzo dziwne pomieszczenie. Wyjdź na wyższy poziom budynku. Pozbieraj leżące tutaj wyposażenie, a następnie idź na samą górę budowli.
Gdy tylko wejdziesz na zzieleniałe kawałki podłogi, spadniesz na niższy poziom i zostaniesz zaatakowany przez dużą grupę wrogów. Korzystając z granatów błyskowych, rac i karabinu myśliwskiego pokonaj wszystkich przeciwników.
Po walce wróć na samą górę, przeskocz dziurę w podłodze, a następnie zeskocz niżej, na ziemię. Kontynuuj wędrówkę. W pewnym momencie włączy się przerywnik filmowy, trzeci odcinek zakończy się, a Ty dostaniesz swoje osiągnięcie.