Alan Wake: Park Narodowy Elderwood (1) | Odcinek 2- Opętany | Solucja Alan Wake poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Alan Wake zawiera opis przejścia misji Park Narodowy Elderwood z Odcinka 2 – Opętany (część 1 z 4).
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021
Park Narodowy Elderwood
Barry zabierze Cię do Elderwood. Pogadaj z nim chwilę, a następnie wyjdź na balkon, by pogadać z Rusty'm. Poprosi Cię o przyniesienie formularza meldunkowego, znajdziesz go na biurku naprzeciwko szkieletu mamuta.
Wróć z formularzem do Rusty'ego. W zamian dostaniesz klucze do swojego domku. Wyjdź z budynku tymi samymi drzwiami, którymi wszedłeś.
Gdy znajdziesz się już w swoim domku razem z Barry'm, będziesz mieć przy sobie latarkę. Zejdź na parter. W kuchni znajdziesz baterie. Weź je i wyjdź na dwór. Zejdź po schodach i ruszaj dalej ścieżką. Możesz po drodze spróbować wsiąść do żółtego samochodu, ale na niewiele się to zda. Kontynuuj wędrówkę. W chacie po prawej znajdziesz w szafie trochę amunicji do rewolweru.
Ruszaj ścieżką w stronę jaskrawego światła. Żarówka się popsuje, ale nie przejmuj się tym i idź dalej. W pewnym momencie usłyszysz krzyki i strzały. Biegnij przed siebie. Wejdź do zdemolowanego budynku, z którego dochodzą krzyki Rusty'ego. Podejdź do rannego i obejrzyj przerywnik filmowy.
Wyjdź z budynku i skieruj się do budowli naprzeciwko. Mając klucz od Rusty'ego bez problemu dostaniesz się do środka. Przeszukaj pokoje w poszukiwaniu amunicji i baterii. Gdy natkniesz się na bezpieczniki, zobaczysz wystającą z nich siekierę. Nie da rady tego naprawić.
Wyjdź z budynku i biegnij do Rusty'ego. Natkniesz się na dwóch wrogów, ale rozwalisz ich bez większych kłopotów. Potraktuj latarką wszystkie plamy na ziemi i wejdź do budynku, w którym zostawiłeś Rusty'ego.
Zobaczysz wielką dziurę w ścianie obok. Wyjdź przez nią na podwórko. Rusty za chwilę do Ciebie dołączy, ale tym razem jako przeciwnik. Jest on bardzo szybki i bardzo twardy, ale jednak stosunkowo łatwo go pokonać. Atakuj go światłem latarki ilekroć stanie w miejscu. Po kilku takich atakach będzie można go spokojnie zastrzelić. Na szczęście, Rusty nie ma żadnej obstawy. Po walce uzupełnij zapas amunicji do rewolweru, koło barierki ogradzającej teren walk stoi skrzynia z nabojami.
Wrogowie w liczbie dwóch zjawią się tutaj dopiero po walce. Pokonaj ich i ruszaj drogą, którą przyszli przeciwnicy. Po lewej stronie zobaczysz jaskrawe światło. Udaj się w jego kierunku.
Ruszaj dalej po schodach. Rozejrzyj się po okolicy w poszukiwaniu czerwonej skrzynki znajdującej się tuż obok schodów. Weź wszystko co znajdziesz w środku i zejdź po schodach. Wchodzimy do Lover's Peak.
Na dole znajdziesz kładkę, za którą droga rozgałęzia się. Idąc w lewo dojdziesz do jaskini, w której ukryta jest skrzynia z wyposażeniem.
Idąc w prawo dojdziesz do budki telefonicznej. Weź leżące w niej baterie i pokonaj trzech wrogów, którzy zaatakują Cię w tym regionie.