Alan Wake: Ścigany (2) | Odcinek 3- Okup | Solucja Alan Wake poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Alan Wake zawiera opis przejścia misji Ścigany z Odcinka 3 – Okup (część 2 z 2).
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021
Wejdź do rozgłośni i udaj się do pokoju, w którym siedzi Pat.
Po przerywniku filmowym kontynuuj wędrówkę w stronę dworca kolejowego, idąc górską ścieżką. Po drodze natkniesz się także na otwartą skrzynkę, w której znajdziesz dwie race.
Biegnij dalej, a dotrzesz do generatora. Odpędź przeciwników granatem lub racą i uruchom generator, by pobliska latarnia zaczęła działać. W jej świetle znajdziesz rewolwer i amunicję.
Biegnij dalej w kierunku dworca. Dotrzesz do samochodu i stojącego obok reflektora. Uruchom go i przeszukaj okolicę.
W pobliżu znajduje się chatka, a w niej strzelba i amunicja. Zbierz to wszystko i przygotuj się do walki z kilkoma przeciwnikami. Wyjdź z chatki i uruchom pobliski reflektor. Pozwól, by wrogowie podeszli do Ciebie, a następnie podrzuć im granat błyskowy. Niedobitków wykończ bronią palną. W pobliskiej szopie znajdziesz jeszcze trochę baterii i amunicji.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie