Alan Wake: Mirror Peak (2) | Odcinek 3- Okup | Solucja Alan Wake poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Alan Wake zawiera opis przejścia misji Mirror Peak z Odcinka 3 – Okup (część 2 z 4).
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021
Wyjdź z budynku i zeskocz na ziemię. Nieopodal przewróci się drzewo. W małym budynku obok znajdziesz panel, którym otworzysz bramę wjazdową. Zrób to i wyjdź z terenu kopalni.
Na zewnątrz znajdziesz granaty błyskowe. Zbierz je i ruszaj w prawo, koło zdezelowanego wagonu. Natkniesz się na kilku przeciwników. Trzymając ich na dystans bez kłopotu ich pokonasz.
Biegnij dalej ścieżką, aż dojdziesz do jej rozgałęzienia. Idąc w lewo dojdziesz do skrzyni z wyposażeniem. Idąc w prawo dotrzesz do źródła światła. Koło niego znajdziesz sporo wyposażenia, które polecam zabrać ze sobą.
Przejdź przez mostek i zmień swoją zwykłą strzelbę na strzelbę powtarzalną. Kontynuuj wędrówkę, najlepiej idąc w lewo.
Na Twojej drodze znajduje się kilka reflektorów. Biegnij od jednego do drugiego, włączając je i eliminując przeciwników. W pewnym momencie zaatakuje Cię cała chmara adwersarzy. Wykończ ich flarami i granatami błyskowymi, po czym idź pod górę wąską ścieżką.
Dotrzesz na cmentarz. Spotkasz tam trzech bardzo szybkich wrogów. Załatw ich, najlepiej granatem błyskowym, i kontynuuj wędrówkę.
Wejdź do małej szopy i uruchom w niej światło. Zbierz znajdujące się w szopie wyposażenie i ruszaj dalej.
Dotrzesz do opuszczonego miasteczka. Idź główną drogą przez mostek, uważając przy tym na latające obiekty.
W okolicy znajdziesz parę baterii. Idź cały czas główną drogę, w kierunku majaczącego w tle małego światełka. Po drodze zaatakuje Cię kilka latających przedmiotów. Niszcz je latarką i chowaj się za elementami otoczenia, by Cię nie uszkodziły. Gdy dojdziesz do zdezelowanych wagonów, obejdź je dużym łukiem od lewej.
Za wagonami zaatakuje Cię parowóz. Unikaj jego latających części chowając się za drzewem. Zniszcz fruwające elementy latarką, a następnie zajrzyj do stojącej obok chatki.
Chatka, niestety, jest zamknięta. Z pobliskiej szopy weź klucz i otwórz sobie drzwi. W środku znajdziesz trochę wyposażenia, karabin myśliwski i telewizor, w którym obejrzysz kolejny program. Wyjdź z chatki tylnymi drzwiami.
Za chatką znajdziesz drabinę. Wejdź po niej na górę, a następnie skorzystaj z kolejnej drabiny, którą tam znajdziesz. Po wyjściu na górę rozejrzyj się po okolicy. Znajdziesz na ścianach strzałki wskazujące kolejną skrzynię z zaopatrzeniem. By kontynuować rozgrywkę, musisz udać się stromą, wąską, górską ścieżką.