Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alan Wake - poradnik do gry

Alan Wake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista Alan Wake poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Alan Wake pokazuje jak zdobyć kilka osiągnieć – Boob Tube, Heavy Metal, Stalowy rumak, Diagnoza, Oba do dna czy Jak kulą w płot.

Ostatnia aktualizacja: 29 września 2021

Boob Tube (Boob Tube)

Nagroda: 5G

Opis: to osiągnięcie można odblokować w czwartym rozdziale.

Będąc w klinice doktora Hartmana, będziesz musiał uciekać przed Mrokiem - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Będąc w klinice doktora Hartmana, będziesz musiał uciekać przed Mrokiem. Podczas swojej wędrówki dotrzesz do pokoju, w którym na ścianie zawieszono telewizor. Włącz go, by dostać osiągnięcie.

Heavy Metal (Heavy Metal)

Nagroda: 10G

Opis: Przechodząc odcinek trzeci natkniesz się na niezwykłego przeciwnika - buldożer. Musisz go pokonać, a najlepiej jest to zrobić na najniższym poziomie trudności. Poniżej znajduje się opis tego fragmentu gry.

1 - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry
Trafisz na sporej wielkości plac, na którym natkniesz się na kilku przeciwników i buldożer - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Trafisz na sporej wielkości plac, na którym natkniesz się na kilku przeciwników i buldożer. Przeciwników rozwal tradycyjnymi metodami. Dostań się na drugą stronę placu i otwórz znajdującą się tam bramę. Gdy już to zrobisz, przejdź przez bramę. Buldożer będzie miał spory problem żeby przez nią przejechać, a to oznacza, że jesteś już bezpieczny. Świeć w stronę buldożera latarką i odpalaj race w jego pobliżu. Po kilku takich atakach maszyna zostanie zniszczona.

Stalowy rumak (Iron Horse)

Nagroda: 10G

Opis: Przechodząc odcinek trzeci dotrzesz do opuszczonego miasteczka, a tam zaatakują Cię elementy pociągu. Musisz się z nimi uporać, najłatwiej jest to zrobić na najniższym poziomie trudności. Poniżej znajdziesz opis tego fragmentu gry.

2 - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry
Idź cały czas główną drogą, w kierunku majaczącego w tle małego światełka - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Idź cały czas główną drogą, w kierunku majaczącego w tle małego światełka. Po drodze zaatakuje Cię kilka latających przedmiotów. Niszcz je latarką i chowaj się za elementami otoczenia, by Cię nie uszkodziły. Gdy dojdziesz do zdezelowanych wagonów, obejdź je dużym łukiem od lewej.

Za wagonami zaatakuje Cię parowóz, składający się dwóch elementów. Unikaj jego latających części chowając się za drzewem. Zniszcz fruwające elementy latarką, a następnie ruszaj dalej w kierunku chatki.

Diagnoza (Medical Opinions)

Nagroda: 10G

Opis: będąc w klinice doktora Hartmana, będziesz mieć okazję posłuchać kilku jego nagrań.

Po zebraniu klucza leżącego obok nieprzytomnej pielęgniarki, udaj się do biura Hartmana - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Po zebraniu klucza leżącego obok nieprzytomnej pielęgniarki, udaj się do biura Hartmana. W korytarzu wiodącym do pokoju, w którym siedzi Barry, znajdziesz wejście do pomieszczenia ze sprzętem nagrywającym. Wysłuchaj wszystkich trzech nagrań, by odblokować to osiągnięcie.

Child of the Elder God (Child of the Elder God)

Nagroda: 10G

Opis: osiągnięcie dotyczy walki, którą Alan i Barry toczą na scenie Andersonów. Uruchom ten etap na najniższym poziomie trudności, by mieć jak najmniej problemów ze zdobywaniem osiągnięcia.

3 - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry
Pozbieraj całe wyposażenie (w tym bardzo mocną latarkę), jakie tu znajdziesz, by stawić czoła nadchodzącym przeciwnikom - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Pozbieraj całe wyposażenie (w tym bardzo mocną latarkę), jakie tu znajdziesz, by stawić czoła nadchodzącym przeciwnikom. Nie żałuj swoim wrogom granatów błyskowych i rac, zwłaszcza gdy będą Cię atakować całe grupy nieprzyjaciół. Pamiętaj, że osiągnięcie zostanie zdobyte wyłącznie wtedy, gdy podczas całej walki Twoje zdrowie nie spadnie do krytycznego poziomu (objawia się on widzeniem otoczenia w czerni i bieli). Jak najczęściej stój w świetle, które Barry stara się rzucać na środek sceny.

Oba do dna! (Drink 'Em Both Up)

Nagroda: 10G

Opis: To jest dwuetapowe osiągnięcie. Pierwszy etap odbywa się w pierwszym odcinku.

4 - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się w restauracji w Bright Falls, ruszaj przejściem po lewej - Alan Wake: Osiągnicia - pozostałe, lista - Alan Wake - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w restauracji w Bright Falls, ruszaj przejściem po lewej. Natkniesz się na starego muzyka, który poprosi Cię o puszczenie jego ulubionego utworu, korzystając z szafy grającej. Zrób to, jeśli tylko masz ochotę (trzeba będzie ją mocniej walnąć za pośrednictwem klawisza [A]).

Drugi etap rozgrywa się w piątym odcinku. Idąc przez Bright Falls nocą, natkniesz się na tą samą restaurację, będziesz ją mieć po lewej stronie drogi. Wejdź do środka i ponownie użyj maszyny grającej, by uzyskać osiągnięcie.

Cofnij się! Cofnij się, mówię! (Back! Back, I Say!)

Nagroda: 10G

Opis: gdy w drugim rozdziale spotkasz porywacza i po raz pierwszy dostaniesz do dyspozycji race sygnałowe, pozwól by przeciwnicy podeszli do Ciebie i obili Cię do tego stopnia, by ekran stał się czarno-biały. Wówczas odpal racę, by odstraszyć wrogów. Osiągnięcie powinno zostać odblokowane.

Niczym motyl na wietrze (Float Like a Butterfly)

Nagroda: 15G

Opis: chodzi tutaj o wykonanie uniku, który zostanie w grze przedstawiony z zastosowaniem spowolnionego czasu. Gdy widzisz, że jakiś przeciwnik rzuca w Ciebie jakimś ostrym przedmiotem albo jakiś Opętany stoi obok Ciebie i chce Cię porąbać siekierą, przytrzymaj [LB] i użyj lewej gałki analogowej w celu wykonania uniku. Potrzebne jest tutaj całkiem niezłe wyczucie czasu, więc trzeba chwilkę popracować nad tym manewrem.

Jak kulą w płot (Missed by a Mile)

Nagroda: 25G

Opis: chodzi tutaj o wykonanie 20 uników przedstawianych z zastosowaniem spowolnionego czasu. Gdy widzisz, że jakiś przeciwnik rzuca w Ciebie jakimś ostrym przedmiotem albo jakiś Opętany stoi obok Ciebie i chce Cię porąbać siekierą, przytrzymaj [LB] i użyj lewej gałki analogowej w celu wykonania uniku. Potrzebne jest tutaj całkiem niezłe wyczucie czasu, więc trzeba chwilkę popracować nad tym manewrem. W ciągu gry często zdarzają się takie sytuacje, w których trzeba wykonywać uniki. Zdobycie tego osiągnięcia nie powinno więc stanowić większego problemu.

Naładowany! (Energized!)

Nagroda: 10G

Opis: na najniższym poziomie trudności zawsze będziesz mieć do dyspozycji mnóstwo baterii do swojej latarki. Wymieniaj więc te baterie (naciskając [Y]) tak często, jak tylko możesz. W ciągu całej gry z pewnością zużyjesz 100 bateryjek.