autor: Sebastian Purtak
Rise to Ruins. 17 świetnych strategii, których nie znacie
Spis treści
Rise to Ruins
- Producent: SixtyGig Games
- Data premiery: 14 października 2019 (w Early Accessie 17 października 2014)
- W skrócie: skomplikowany i satysfakcjonujący miks city buildera, tower defense i god game
Każdy pretekst jest dobry, by wrócić do city builderów. Tym razem jednak na arenę wkracza zawodnik najwyższej kategorii wagowej. Rise to Ruins to jedno z tych doświadczeń, które w pewnym sensie definiują cały gatunek. Nie jest to może produkcja, która zapoczątkowała gry o budowaniu miasta, ale zdecydowanie pokazuje ona, jak należy to robić.
Zacznijmy od tego, że w Rise to Ruins jest wszystko, dosłownie wszystko, co powinno znaleźć się w tego typu dziele. Same możliwości rozbudowy wydają się tu niemal nieskończone. Możemy tworzyć kolejne łańcuchy produkcji, zaspokajać rosnące potrzeby i wytwarzać coraz bardziej złożone produkty. Nie wszystko jesteśmy jednak w stanie wykonać na jednej mapie, gdyż nie wszędzie występują odpowiednie surowce. Ale spokojnie, do dyspozycji mamy cały kontynent, podzielony na mniejsze regiony i różnorodne biomy.
Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie