Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 12 września 2021, 10:45

Mniej śpij. Jak znaleźć czas na granie? Radzimy

Spis treści

Mniej śpij

Spanie jest konieczne, ale można krócej.

Doba ma 24 godziny. 8 godzin dziennie pracujemy i 8 śpimy. Pracy nie ruszamy. Jest nam zbyt potrzebna, bo granie kosztuje. Poza tym śpimy codziennie, a pracujemy niekoniecznie codziennie. W 2021 roku mamy 252 dni pracujące (bez świąt i weekendów). Odjąć trzeba też urlop, czyli 20–26 dni. Zostaje około 230 dni pracy na 365 dni w roku. Innymi słowy, to nie tu trzeba szukać oszczędności. Lepiej skrócić sen.

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Marcin Strzyżewski

Marcin Strzyżewski

W GRYOnline.pl zaczynał w dziale publicystyki, później był kierownikiem działu technologii, co obejmowało zarówno newsy oraz publicystykę, jak i kanał tvtech. Wcześniej pracował w wielu miejscach, m.in. w redakcji portalu Onet. Z wykształcenia rusycysta. Od lat planuje, żeby wrócić do nurkowania, ale na razie jest zajęty głównie psem, królikiem i kanałem youtube’owym, na którym opowiada o krajach byłego ZSRR.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Jaką długość gry wolicie?

Do 5 godzin
0,8%
5-10 godzin
2,4%
10-20 godzin
14,7%
20-50 godzin
36,9%
50-100 godzin
24,8%
100+ godzin
20,4%
Zobacz inne ankiety
Gry, które kradną nam życie - z jakimi tytułami spędzamy najwięcej czasu
Gry, które kradną nam życie - z jakimi tytułami spędzamy najwięcej czasu

Kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset – często porzucamy gry na długo przed napisami końcowymi, ale są takie produkcje, od których po prostu nie da się odkleić. Przygotowaliśmy listę pozycji, w które użytkownicy Steama grają najdłużej.

Granie na pełny etat – kiedy zabawa staje się pracą, czas odpuścić
Granie na pełny etat – kiedy zabawa staje się pracą, czas odpuścić

Kiedy grindując kolejne nagrody za codzienne logowania, daily misje i ograniczoną czasowo zawartość czujemy się jak byśmy byli w drugiej pracy, czas odpuścić.