Axiom Verge. Gry science fiction, których możecie nie znać
Spis treści
Axiom Verge

- Gatunek: metroidvania
- Rok premiery: 2015
- Największy atut: biomechaniczny klimat i grywalność
Tom Happ to facet-orkiestra. Programuje, tworzy grafiki, komponuje, pisze scenariusze i produkuje. W przypadku Axiom Verge musiał wykorzystać każdą z tych umiejętności. I trzeba przyznać, że wyszło mu to naprawdę świetne. Jego produkcja to bowiem taka współczesna Contra (kto przeszedł ją na Pegasusie, ręka w górę!). Tyle, że z bardziej rozbudowaną mechaniką.
Jednym z największych atutów Axiom Verge jest spójność. Nawet, jeśli niektóre korytarze wydają się powtarzalne, a oprawa dźwiękowa ma słabsze momenty, trudno odnieść wrażenie, by coś tu do czegoś nie pasowało. Nawet w przypadku gier indie rzadko zdarza się, by za wszystkie elementy gry odpowiadał jeden człowiek. Kiedy jednak tak się stanie, efekty mogą zaskoczyć nawet najbardziej wymagających graczy.
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie