Narzędzia do tworzenia modów „made in CDPR”. Czego oczekujemy po nowym Wiedźminie?
Spis treści
Narzędzia do tworzenia modów „made in CDPR”
Gry RPG nie są tytułami na jeden raz, typu „przejdź i zapomnij”. Zachęcają do kilkakrotnego ich ukończenia, zależnie od dokonywanych wyborów, a potem do akcji wkraczają moderzy. Skyrim jest tu świetnym przykładem, jak długo można sprzedawać jedną grę i jak bardzo może się ona zmieniać przez lata, jeśli tylko społeczność dostanie do ręki odpowiednie narzędzia. Zabrakło ich w Dzikim Gonie, nadal nie ma i raczej nie będzie w Cyberpunku 2077, przez co świetne, ambitne projekty fanów muszą powstawać na silniku Wiedźmina 2 – absurd.
Wprawdzie zdolni ludzie zawsze radzą sobie jakoś z wersją na PC, jednak to nie to samo, co oficjalny zestaw narzędzi pozwalający na dużo więcej, na przeniesienie wybranych modyfikacji również do edycji konsolowych. Trudno jeszcze powiedzieć, jak będzie to wyglądać w przypadku Unreal Engine’u 5, bo dopiero czekamy na gry w pełni wykorzystujące moc nowego silnika Epic Games, ale mamy nadzieję, że do trzech razy sztuka i że tym razem twórcy pomogą zapewnić swemu dziełu długi żywot.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie