Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 11 listopada 2020, 11:40

autor: Paweł Woźniak

The Medium. 11 polskich gier na 11 listopada - na nie czekamy

Spis treści

The Medium

Czy polski horror przypadnie graczom do gustu? - 11 polskich gier na 11 listopada. Rodzime gry, na które warto czekać - dokument - 2020-11-11
Czy polski horror przypadnie graczom do gustu?
  1. Planowana data premiery: 28 stycznia 2021 (PC, XSX, XSS)
  2. Twórca: Bloober Team
  3. Dlaczego warto czekać: bo to dobrze zapowiadający się horror z ciekawą mechaniką podwójnej rzeczywistości

Twórcy z krakowskiego Bloober Teamu po raz kolejny chcą przestraszyć graczy. Po gorzej lub lepiej przyjętych produkcjach, takich jak Layers of Fear czy Blair Witch, nadchodzi The Medium – horror, w którym przyjdzie nam wcielić się w będącą medium Mariannę, zdolną do obserwowania świata duchów, a naszym zadaniem stanie się rozwikłanie zagadki śmierci pewnego dziecka. Akcja gry będzie się dziać w Krakowie w latach 90., co tylko dodatkowo podkreśla „polskość” tej produkcji.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Polskie gry, które podbiją świat w 2022 roku
Polskie gry, które podbiją świat w 2022 roku

Przed Wam zestawienie najbardziej oczekiwanych gier 2022 roku z rodzimego podwórka. Czym tym razem zaskoczą nas polscy twórcy? Okazuje się, że całkiem sporą liczbą obiecujących produkcji.

Fiat 126p, dużo Krakowa i papierosy Salem - oto Polska w The Medium
Fiat 126p, dużo Krakowa i papierosy Salem - oto Polska w The Medium

Tak wiele mówi się o tym, jakie polskie miejscami potrafi być The Medium, że postanowiliśmy podzielić się najważniejszymi rodzimymi motywami, które znaleźliśmy podczas rozgrywki. Jest PRL, trochę Krakowa i całkiem sporo Beksińskiego.

The Medium to najlepsza reklama Polski
The Medium to najlepsza reklama Polski

Władze różnych krajów wydają olbrzymie fundusze na zagraniczną promocję swojej historii i kultury. Jak się okazuje, dużo skuteczniejsze od wszystkich tych działań razem wziętych może być wydanie gry. Gry o duchach.