Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 11 listopada 2020, 11:40

autor: Paweł Woźniak

Builders of Egypt. 11 polskich gier na 11 listopada - na nie czekamy

Spis treści

Builders of Egypt

Komuś marzy się powrót do klimatów Faraona? - 11 polskich gier na 11 listopada. Rodzime gry, na które warto czekać - dokument - 2020-11-11
Komuś marzy się powrót do klimatów Faraona?
  1. Planowana data premiery: 2021 (PC)
  2. Twórca: Strategy Labs
  3. Dlaczego warto czekać: bo zapowiada się niezły city builder w egipskich klimatach

Zapowiedziane pod szyldem wydawnictwa PlayWay – Builders of Egypt – w wielu graczach nie wywołało sporych emocji. Niemniej fani city builderów, którzy za dawnych czasów zagrywali się np. w Faraona, powinni przynajmniej zainteresować się tym tytułem. To w nim gracze będą mogli zarządzać miastem w starożytnym Egipcie w ramach kampanii historycznej, obejmującej przedziały czasowe od okresu protodynastycznego (3200–3000 p.n.e.) do końca panowania Kleopatry VII (51–30 p.n.e.).

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Polskie gry, które podbiją świat w 2022 roku
Polskie gry, które podbiją świat w 2022 roku

Przed Wam zestawienie najbardziej oczekiwanych gier 2022 roku z rodzimego podwórka. Czym tym razem zaskoczą nas polscy twórcy? Okazuje się, że całkiem sporą liczbą obiecujących produkcji.

Fiat 126p, dużo Krakowa i papierosy Salem - oto Polska w The Medium
Fiat 126p, dużo Krakowa i papierosy Salem - oto Polska w The Medium

Tak wiele mówi się o tym, jakie polskie miejscami potrafi być The Medium, że postanowiliśmy podzielić się najważniejszymi rodzimymi motywami, które znaleźliśmy podczas rozgrywki. Jest PRL, trochę Krakowa i całkiem sporo Beksińskiego.

The Medium to najlepsza reklama Polski
The Medium to najlepsza reklama Polski

Władze różnych krajów wydają olbrzymie fundusze na zagraniczną promocję swojej historii i kultury. Jak się okazuje, dużo skuteczniejsze od wszystkich tych działań razem wziętych może być wydanie gry. Gry o duchach.