WoW: The War Within pozwala teraz pokonać finałowego bossa kampanii w trybie solo
World of Warcraft: The War Within otrzymało rajdy mityczne oraz tryb fabularny. Story Mode pozwoli nawet samotnym graczom na zwieńczenie pierwszej kampanii dodatku.
Rocznicowy dodatek do World of Warcraft zyskał już opinię przyjaznego dla samotnych graczy (vide nasza recenzja). Jednakże Blizzard pójdzie o krok dalej: teraz nawet finałowego bossa wstępnej kampanii WoW: The War Within można pokonać solo. Tym samym firma spełnia prośbę fanów.
Choć dla postronnych WoW może istnieć przede wszystkim w kontekście wielkich gildii ścigających się do bossów lub drużyn herosów Azeroth, w rzeczywistości nie brakuje osób bawiących się w pojedynkę. Co jest problemem, jeśli komuś zależy na poznawaniu historii. Dotychczas bowiem, zgodnie z konwencjami MMO, większość bossów wymagała znalezienia drużyny przed wyruszeniem w drogę.
Jednakże teraz w The War Within pojawił się nowy, fabularny poziom trudności (Story Mode) – łatwiejszy, ale bez typowych nagród z rajdów. O tym wiedzieliśmy już przed debiutem rozszerzenia, ale dopiero wczorajsza aktualizacja wprowadziła tę opcję do gry, jak również otworzyła przed graczami rajdy Mityczne i Mityczne+.
Jak włączyć Story Mode w WoW: The War Within?
Aby zmierzyć się z Królową Ansurek i zakończyć wątek Azj-Kaheta w WoW: The War Within, nie wystarczy wybrać stosownej opcji w ustawieniach gry. Jak podaje serwis Wowhead, konieczne jest ukończenie wszystkich wcześniejszych zadań (w tym osiągnięcie 80. poziomu postaci) oraz rozpoczęcie specjalnego zadania od Webstera w Dornogal.
Gdy ukończymy krótką serię questów, wystarczy udać się do „lojalnego” Kriza w Mieście Nici (City of Threads) w strefie Azj-Kahet. Samo pokonanie Królowej Ansurek nie zapewni typowych nagród z rajdów, ale za wykonanie zadania (dostępnego także na pozostałych poziomach trudności) otrzymamy m.in. 1400 sztuk złota oraz zaklęty herb (Enchanted Runed Harbinger Crest).
Część graczy jest zawiedziona, że tryb fabularny obejmuje tylko ostatniego bossa kampanii, aczkolwiek większość fanów doceniła ten dodatek. Jednakże wypada przypomnieć, że Blizzard traktuje to jako swego rodzaju eksperyment. Być może w przyszłości Story Mode zostanie rozszerzony i udostępniony dla innych rajdów (także tych z poprzednich dodatków, tj. legacy), tak jak sugerowali to twórcy w czerwcu.