autor: Michał Kułakowski
The Crew – rozdzielczość 1080p i 30FPS-ów na konsolach Xbox One i PlayStation 4
Producent wyścigowej gry The Crew stwierdził, że na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4 tytuł będzie działał w rozdzielczości 1080p oraz zapewniał obraz wyświetlany w 30 klatach na sekundę. Wersja PC gry ma być jak najbardziej zbliżona do konsolowej i najpewniej nie będzie zawierała żadnych dodatkowych opcji czy efektów graficznych.
W dzisiejszym artykule Graliśmy w The Crew - samochodowe RPG z otwartym światem zawarliśmy nasze wrażenia z paryskiego pokazu The Crew, dużej sandboksowej gry wyścigowej od Ubisoftu, która ma integrować rozgrywkę single i multiplayer. Informacje zawarte w naszym tekście rozszerzył dodatkowo Julian Gerighty, dyrektor kreatywny zespołu pracującego nad grą. Zapowiedział on w rozmowie z serwisem Videogamer, że twórcy przykładają dużą wagę do tego, by na wszystkich platformach sprzętowych The Crew prezentowało się w podobny sposób. Zapewnił, że na konsolach tytuł będzie działał w rozdzielczości 1080p i gwarantował obraz wyświetlany przy stałej liczbie 30 klatek na sekundę. Zwolennicy obu platform nie mają mieć więc powodów do sporów, które ostatnio dość często wybuchały przy okazji kolejnych next-genowych tytułów.
Wersja PC ma być jak najbardziej zbliżona do tej konsolowej, co pewnie zawiedzie niektórych zwolenników zabawy na popularnych blaszakach. Twórca nie wdał się w szczegóły, ale potwierdził, że deweloperzy starają się nie wprowadzać żadnych nowych opcji oraz technologii, które byłyby ekskluzywne jedynie dla danej platformy. Gerighty wspomniał jednak o wykorzystaniu panelu dotykowego pada na PlayStation 4, który pozwoli nam na łatwe manipulowanie mapą. W przypadku The Crew na PC należy najprawdopodobniej spodziewać się tego, do czego przyzwyczaił nas Ubisoft, a więc bezpośredniego portu z konsoli, nie zawierającego zbyt dużej ilości opcji konfiguracyjnych, pozwalających na zmiany w oprawie graficznej czy rozgrywce.
The Crew to gra wyścigowa ściśle zintegrowana z trybem multiplayer, która w sprytny sposób łączyć ma nas z siedmioma innymi osobami na zasadach peer-to-peer. Gracze będą mogli ścigać się z innymi zawodnikami na dużej otwartej mapie, przedstawiającej całe Stany Zjednoczone. Przejechanie z jednego wybrzeża wirtualnego USA na drugie zając ma około 90 minut, a zaliczenie całej kampanii około 20 godzin.