soulslike - newsy i ciekawostki (7)
Elden Ring z co najmniej 30 bossami; wyciekła lista osiągnięć
Hubert Śledziewski, 21 lutego 2022, 11:32
Do sieci wyciekła obszerna lista osiągnięć z Elden Ring. Zawiera ona wszystkie 42 trofea i pozwala stwierdzić, że w nowej grze studia FromSoftware zmierzymy się z co najmniej 30 bossami.
Elden Ring na ślicznym filmiku prezentującym najważniejsze elementy gry
Adrian Werner, 20 lutego 2022, 08:33
Firma Bandai Namco Entertainment wypuściła śliczny materiał wideo prezentujący najważniejsze elementy Elden Ring. W sieci pojawił się również screen menu opcji graficznych wersji pecetowej gry.
Elden Ring na nowych screenach i pełnym spoilerów gameplayu
Hubert Śledziewski, 17 lutego 2022, 20:34
FromSoftware udostępniło garść nowych screenów z Elden Ring. W sieci pojawił się także pełen spoilerów gampelay z ostatnich testów gry.
Wymagania sprzętowe Elden Ring - w końcu ujawniono wersję finalną
Hubert Śledziewski, 15 lutego 2022, 15:20
FromSoftware podało oficjalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Elden Ring. Chyba oficjalne – gdyż pokrywają się one z tymi, o których pisaliśmy w piątek, a które zostały usunięte.
Elden Ring na gameplayach z finalnej wersji gry [Aktualizacja]
Hubert Śledziewski, 11 lutego 2022, 19:14
W sieci pojawiło się wiele nowych gameplayów z Elden Ring. Pochodzą one z finalnej wersji gry, która zadebiutuje na PC i konsolach już za dwa tygodnie. Okazuje się, że wcale nie będzie ona tak łatwa, jak przypuszczano.
Twórcy Elden Ring zrobili wszystko, by w grze nie było luk bezpieczeństwa
Hubert Śledziewski, 9 lutego 2022, 17:01
Studio FromSoftware poinformowało, że w Elden Ring nie uświadczymy luk bezpieczeństwa podobnych do tych, jakie odkryto niedawno w serii Dark Souls na PC. Dowiedzieliśmy się też, kiedy tryb sieciowy powróci do „Soulsów”.
„To było jak rozmowa ze starym przyjacielem” - twórca Elden Ring o współpracy z G.R.R. Martinem
Agnieszka Adamus, 8 lutego 2022, 20:47
Ojciec serii Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, opowiedział w wywiadzie o współpracy z George’em R.R. Martinem. Wspomina w nim, jaki wkład miał pisarz w Elden Ring.
Remake Demon's Souls na PS5 wciąż może skrywać sekrety
Jakub Błażewicz, 7 lutego 2022, 19:50
W plikach Demon's Souls na PlayStation 5 kryją się cztery nadal nieodkryte przedmioty nieobecne w oryginalnym wydaniu.
Deweloperzy wybrali najlepszych bossów w grach od FromSoftware
Miriam Moszczyńska, 5 lutego 2022, 11:02
Elden Ring nadchodzi wielkimi krokami, dlatego Sony zdecydowało się zapytać twórców bossów z gier FromSoftware, których wspominają najlepiej.
BloodbornePSX zaliczyło świetny start; grę pobrano ponad 100 tys. razy w 24h
Hubert Śledziewski, 3 lutego 2022, 21:46
BloodbornePSX, czyli fanowski demake gry akcji od studia FromSoftware, zaliczył znakomity debiut. Darmowy tytuł został pobrany ponad 100 tysięcy razy w dobę od premiery.
BloodbornePSX to fanowska perełka, w którą zagrasz za darmo
Adrian Werner, 1 lutego 2022, 09:38
Ukazała się fanowska gra BloodbornePSX. To darmowy projekt udający wersję RPG-a akcji studia FromSoftware działającą na pierwszej generacji PlayStation.
Anti-cheat Elden Ring na PC daje nadzieję na zabawę wolną od oszustów
Jakub Błażewicz, 31 stycznia 2022, 17:33
Jest szansa, że pecetowe Elden Ring nieco utrudni życie nałogowym oszustom. Potwierdzono bowiem, że gra wykorzysta Easy Anti-Cheat, znany z m.in. Apex Legends.
Elden Ring - nowy gameplay pokazuje zamek Mourne
Adrian Werner, 29 stycznia 2022, 09:02
Magazyn Game Informer opublikował nowy gameplay z Elden Ring. Materiał koncentruje się na eksploracji zamku Mourne.
Elden Ring w świetle i mroku; gracz ma czuć wyzwanie, a nie być karany
Hubert Śledziewski, 28 stycznia 2022, 20:31
Na cztery tygodnie przed premierą Elden Ring Sony opublikowało obszerny wywiad z Hidetaką Miyazakim ze studia FromSoftware. Rozmowa w dużej mierze dotyczyła poziomu trudności i wizji artystycznej gry.
Produkcja Elden Ring zakończona - gra osiągnęła złoty status
Miriam Moszczyńska, 24 stycznia 2022, 15:46
Produkcja Elden Ring została ukończona. FromSoftware pracuje już nad pierwszym patchem.
40 minut gameplayu z Elden Ring; zobacz nowych przeciwników i bossa
Hubert Śledziewski, 19 stycznia 2022, 14:09
Do sieci trafiło 40 minut nieujawnionego wcześniej gameplayu z Elden Ring. Materiały pozwalają zobaczyć nowych przeciwników i bossów. Zawierają też spoilery.
Sekiro: Shadows Die Twice ukończone w dwie godziny i z zasłoniętymi oczami
Agnieszka Adamus, 17 stycznia 2022, 19:18
Speedrunner o pseudonimie Mitchriz ukończył Sekiro: Shadows Die Twice, mając zasłonięte oczy. Przejście gry w tym stanie zajęło mu dwie godziny. Wszystko to w ramach charytatywnego wydarzenia AGDQ 2022.
Potężny rycerz miażdży gracza na nowo wyciekłym gameplayu z Elden Ring
Hubert Śledziewski, 13 stycznia 2022, 19:10
Poznaliśmy kolejnego wroga, z którym przyjdzie nam się zmierzyć w Elden Ring. Tym razem jest to dzierżący wielki miecz potężny rycerz, który używa smoczych ataków.
Elden Ring nowym królem Steama; wyciekł kreator postaci z gry FromSoftware
Hubert Śledziewski, 10 stycznia 2022, 09:48
Elden Ring zastąpił Dying Light 2 na fotelu lidera w kategorii najczęściej dodawanej gry do list życzeń na Steamie. Ponadto do sieci wyciekł kreator postaci z nadchodzącej produkcji studia FromSoftware.
Elden Ring - gameplay pokazuje nowy typ wroga
Adrian Werner, 8 stycznia 2022, 12:27
Do sieci trafił intrygujący zapis rozgrywki z Elden Ring. Pokazuje on nowy typ wroga, który do tej pory nie pojawiał się w materiałach z tej produkcji.
Elden Ring - twórców zmotywowała jakość grafiki Demon's Souls na PS5
Adrian Werner, 2 stycznia 2022, 12:02
Reżyser Elden Ring w wywiadzie przyznał, że jakość grafiki remake’u Demon’s Souls zwiększyła presję, jaką czują podlegli mu deweloperzy. Zdradził również, że sam do tej pory nie zagrał w ten tytuł startowy dla PS5.
Elden Ring najlepszą grą FromSoftware według ojca Dark Souls
Hubert Śledziewski, 30 grudnia 2021, 20:35
Elden Ring będzie najlepszą grą FromSoftware według jej reżysera Hidetaki Miyazakiego. Ojciec serii Souls nazywa nadchodzący tytuł kulminacją wszystkiego, co studio stworzyło do tej pory.
Weterani znów pokażą nowicjuszom, jak (nie) umierać w Dark Souls 2
Hubert Śledziewski, 29 grudnia 2021, 19:27
Społeczność związana z serią Dark Souls zapowiedziała powrót corocznego wydarzenia Return to Drangleic, które ma pomóc nowym graczom rozpocząć przygodę z cyklem, a konkretnie z jego drugą odsłoną. Z uwagi na premierę Elden Ring event rozpocznie się wcześniej niż zwykle.
Steelrising z nowym trailerem i terminem premiery
Agnieszka Adamus, 10 grudnia 2021, 05:23
Na The Game Awards zaprezentowano nowy trailer z gry RPG akcji Steelrising. Podano również, że tytuł trafi na rynek w czerwcu przyszłego roku.
Elden Ring z nowym zwiastunem przybliżającym fabułę
Miriam Moszczyńska, 10 grudnia 2021, 05:09
Elden Ring nadchodzi wielkimi krokami. Z tej okazji podczas The Game Awards 2021 zaprezentowany został kolejny trailer produkcji od FromSoftware.
Elden Ring na porównaniu graficznym; PS4 Pro i Xbox One X dają radę
Jakub Błażewicz, 25 listopada 2021, 12:21
Porównania graficzne Elden Ring w trakcie Network Test wskazują na pewne problemy z wydajnością, ale dają też nadzieję posiadaczom starszych konsol.
Start sieciowych testów Elden Ring; są nowe nagrania z rozgrywki
Jakub Błażewicz, 12 listopada 2021, 14:16
W Elden Ring ruszyły zamknięte testy sieciowe (Network Test). Dzięki temu pojawiło się mnóstwo nowych nagrań z rozgrywki.
Elden Ring radzi sobie bardzo dobrze na PS4
Paweł Musiolik, 11 listopada 2021, 10:41
Elden Ring nie ma większych problemów z działaniem na PS4. Gra studia From Software utrzymuje przez większość czasu poziom 30 fps.
Szczęściarze grali już w Elden Ring - niektórzy za to zapłacili; zobacz obszerne gameplaye
Hubert Śledziewski, 10 listopada 2021, 18:50
Część graczy ma już wczesny dostęp do testowej wersji Elden Ring… i w Internecie nastąpiła mała eksplozja – pojawiły się pierwsze oceny i obszerne gameplaye. Niektórzy byli nawet skłonni zapłacić równowartość gry, żeby móc ją sprawdzić już teraz.
Bloodborne spotyka... Pinokia - zobacz mroczny zwiastun Lies of P
Adam Królak, 9 listopada 2021, 20:24
Studio Round 8 wypuściło niezwykle efektowny trailer Lies of P, prezentujący gameplay z tej nadchodzącej gry typu soulslike. Możemy dzięki niemu podziwiać mroczne miasto Krat i pojedynki z różnorodnymi przeciwnikami.
Elden Ring na PC w 4K, 60 fps i z ray tracingiem; znamy pierwsze klasy postaci
Hubert Śledziewski, 8 listopada 2021, 10:04
FromSoftware i Bandai Namco podzieliły się szczegółami technicznymi gry Elden Ring. Tytuł pozwoli na zabawę w maksymalnie 60 fps i obsłuży rozdzielczości do 4K oraz ray tracing. Poznaliśmy też pięć klas postaci, które będzie można wypróbować w zbliżających się testach trybu sieciowego.
Elden Ring - pre-order, ceny i edycje kolekcjonerskie
Michał Ciężadlik, 4 listopada 2021, 17:28
Fani Elden Ring mogą już zamawiać tytuł w przedsprzedaży (pre-order). W sieci znalazły się również opisy poszczególnych edycji (w tym kolekcjonerskich), a także ich ceny.
Gameplay z Elden Ring - walka, eksploracja i gadający garnek
Miłosz Szubert, 4 listopada 2021, 15:25
W sieci pojawił się 15-minutowy oficjalny gameplay z Elden Ring, czyli najnowszej produkcji studia FromSoftware. Tytuł zadebiutuje 25 lutego 2022 roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S.
FromSoftware zapowiada pokaz gameplayu z Elden Ring
Jakub Błażewicz, 3 listopada 2021, 16:15
Nowe dzieło twórców Dark Souls i Bloodborne wkrótce zostanie zaprezentowane na dłuższym materiale z gry.
Premiera Elden Ring opóźniona
Hubert Śledziewski, 18 października 2021, 16:45
Elden Ring zaliczy obsuwę. Nowa gra studia FromSoftware, twórców serii Dark Souls, wymaga dopracowania i jej premiera w styczniu nie jest możliwa. Na szczęście na produkcję nie trzeba będzie czekać dużo dłużej, a w listopadzie odbędą się zamknięte beta-testy jej trybu sieciowego.
Bloodborne 2 powstaje, a remaster jedynki na PC i PS5 jest gotowy - twierdzi założyciel XboxEra
Hubert Śledziewski, 18 października 2021, 11:34
Studio Bluepoint Games – od niedawna będące częścią rodziny Sony – ma rzekomo pracować nad Bloodborne 2 na PS5, a także remasterem jedynki, której port na PC jest już ponoć gotowy. Wieści te pochodzą od wiarygodnego branżowego informatora Nicka Bakera.
Project M na wczesnym gameplayu; koreański soulslike od studia Hound13
Krystian Rzepecki, 18 października 2021, 10:29
Opublikowano pierwszy gameplay z widowiskową walką z koreańskiego soulslike'a o roboczym tytule Project M.
Elden Ring w końcowej fazie produkcji; data premiery niezagrożona
Hubert Śledziewski, 4 października 2021, 11:37
Prace nad Elden Ring przebiegają pomyślnie i powoli zmierzają do końca. Taką informacją podzielił się marketingowiec i menedżer ds. społeczności w studiu From Software, Yasuhiro Kitao. Jego zdaniem styczniowa premiera gry jest niezagrożona.
Chiński soulslike Wuchang: Fallen Feathers na pierwszym gameplayu
Krystian Rzepecki, 18 września 2021, 11:44
Obejrzyj 18 minut rozgrywki z chińskiego soulslike'a wzorowanego na Bloodborne oraz Sekiro: Shadows Die Twice.
Szczegółowe informacje o Elden Ring z zakulisowego pokazu rozgrywki
Filip Węgrzyn, 27 sierpnia 2021, 20:49
W tym tygodniu odbył się zakulisowy pokaz zapisu rozgrywki z Elden Ringa. Szczęśliwcy, którym udało się zobaczyć prezentację z udziałem przedstawiciela From Software, podzielili się swoimi wrażeniami w sieci.
Elden Ring z największą liczbą nominacji do Gamescom Awards
Adrian Werner, 25 sierpnia 2021, 13:00
Opublikowano listę gier nominowanych do nagród Gamescom 2021. Liderem jest Elden Ring, który zawalczy o statuetkę w pięciu kategoriach.
Black Myth: Wukong przenosi się na UE5; rozgrywka nadal zachwyca
Paweł Musiolik, 21 sierpnia 2021, 10:09
Produkcja Black Myth: Wukong została przeniesiona na Unreal Engine 5, co pozwoli podnieść jakość grafiki. Najnowsze wideo prezentujące rozgrywkę ponownie zachwyca.
Mortal Shell: The Virtuous Cycle za darmo dla posiadaczy podstawowej wersji gry
Agnieszka Adamus, 16 sierpnia 2021, 20:25
Z okazji premiery Mortal Shell na Steamie oraz dodatku The Virtuous Cycle, twórcy zdecydowali się na udostępnienie DLC za darmo. Oferta potrwa od 18 do 22 sierpnia.
Dark Souls 2 - nowa wersja SOTFS Ascended Mod RPG
Adrian Werner, 30 lipca 2021, 14:07
Ukazała się nowa wersja (11.5) projektu SOTFS Ascended Mod RPG, czyli jednej z najlepszych modyfikacji do Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Projekt zmienia kampanię oraz wzmacnia elementy RPG.
Mortal Shell zmierza na Steam; zobacz gameplay z dodatku The Virtuous Cycle
Jakub Błażewicz, 28 lipca 2021, 17:15
Mortal Shell w końcu ukaże się na Steamie. Dzieło studia Cold Symmetry trafi na tę platformę jednocześnie z debiutem DLC The Virtuous Cycle, które zaprezentowano na pierwszym materiale z rozgrywki.
Sekretne przejście w Bloodborne odblokowane po 7 latach
Paweł Musiolik, 28 lipca 2021, 11:39
Po 7 latach prób udało się odblokować skrót w Bloodborne. Dokonał tego modder Garden of Eyes. Dzięki niemu gracze mogą przyspieszyć podróż z Centralnego Yharnam do Rewiru Katedralnego.
Dark Souls 3 w końcu w 60 fps na Xbox Series X/S
Jakub Błażewicz, 8 lipca 2021, 09:44
Dark Souls III to kolejna gra, która otrzymała wsparcie funkcji FPS Boost na Xboksach Series X/S. Dzięki temu ostatnia odsłona kultowej trylogii wreszcie pozwala na zabawę w 60 klatkach na sekundę na konsolach Microsoftu.
Fanowska kontynuacja Dark Souls otrzymała datę premiery i nowy zwiastun
Przemysław Dygas, 26 czerwca 2021, 10:01
Zespół moderów odpowiedzialny za fanowską kontynuację Dark Souls jest coraz bliższy zakończenia prac. Ich projekt pod tytułem Dark Souls: Nightfall właśnie otrzymał datę premiery.
Elden Ring: George R.R. Martin zakończył pracę nad „kontynuacją Dark Souls” kilka lat temu
Hubert Śledziewski, 19 czerwca 2021, 12:25
Elden Ring jest sygnowane dwoma nazwiskami: Hidetaki Miyazakiego i George’a R.R. Martina. Ten ostatni twierdzi, że wykonał swoją pracę przy tworzeniu świata „kontynuacji Dark Souls” kilka lat temu i od tamtej pory ma tylko sporadyczny kontakt z From Software.
Elden Ring: poziom trudności ma być zbliżony do Dark Souls 3
Patryk Kubiak, 18 czerwca 2021, 11:45
Elden Ring będzie mieć poziom trudności zbliżony do Dark Souls 3. Produkcja nie ukarze jednak gracza za brak umiejętności w tak dużym stopniu. Dzięki daniu większej swobody graczom, zwiększy się rola strategii w rozgrywce.