Elden Ring otrzymał pierwszy patch z poprawkami wydajności
Elden Ring otrzymał pierwszą, de facto przedpremierową aktualizację. Twórcy skorzystali z okazji, by poprawić balans rozgrywki oraz zająć się problemami z wydajnością.
Premiera nowej gry studia From Software wciąż jest przed nami, ale Elden Ring otrzymał już pierwszą aktualizację z poprawkami. Patch 1.02 jest dostępny na wszystkich platformach.
Elden Ring 1.02 – lista zmian
Jeśli pamiętacie narzekania niektórych recenzentów na dziwne wahania wydajności, to powinna ucieszyć Was przede wszystkim jedna informacja. Łatka naprawiła spadki płynności animacji „w określonych warunkach”. Niezbyt konkretne to stwierdzenie, ale miejmy nadzieję, że ograniczy ono problemy z nieuzasadnioną utratą klatek na sekundę.
- Patch 1.02 przyniósł ze sobą także poprawki balansu rozgrywki, tekstu w grze (w tym usunięcie błędów w niektórych lokalizacjach), postaci związanych z wydarzeniami oraz muzyki w tle (ang. BGM – w tym przypadku twórcy mieli też coś „dodać”).
- Naprawiono błędy z niewykrywaniem bezprzewodowych słuchawek marki Xbox oraz te dotyczące NPC.
- Poprawiono sterowanie.
Może Cię zainteresować:
Twórcy proszą, by gracze koniecznie zainstalowali patch 1.02 przed rozpoczęciem rozgrywki.
Ray tracing w Elden Ring
Nadal nie podano, kiedy możemy liczyć na dodanie dawno zapowiedzianego wsparcia ray tracingu. Data implementacji tej technologii zostanie ujawniona „w przyszłych ogłoszeniach”.
Elden Ring ukaże się 25 lutego na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Pliki gry są już dostępne do pobrania, a zacząć grać będzie można równo o północy czasu polskiego.