Elden Ring radzi sobie bardzo dobrze na PS4
Elden Ring nie ma większych problemów z działaniem na PS4. Gra studia From Software utrzymuje przez większość czasu poziom 30 fps.
- Elden Ring działa dobrze na PlayStation 4, choć nie obyło się bez spadków płynności animacji.
Jeśli mieliście obawy, że Elden Ring na konsolach poprzedniej generacji będzie działał źle, to materiał przygotowany przez youtubera Lance’a McDonalda Was uspokoi. Najnowsza produkcja studia From Software, mimo rozległego świata, nie ma większych problemów z utrzymaniem płynnych 30 klatek na sekundę.
Powyższy materiał pochodzi z podstawowej wersji PlayStation 4, czyli konsoli wydanej w 2013 roku. Gra, co oczywiste, działa w niższej rozdzielczości oraz oferuje gorszą grafikę, ale dzięki temu utrzymuje stałą wartość 30 fps.
Niestety, co jest już chyba standardem w grach From Software, problemem jest tzw. frame pacing, przez co nawet, gdy gra nie gubi klatek, to i tak obraz „skacze”. Utrata płynności ma miejsce zwłaszcza przy większych zadymach, ale tego chyba każdy się spodziewał, mając na uwadze dotychczasowy dorobek studia (wystarczy popatrzeć na gry z serii Dark Souls czy Bloodborne).
Warto także przeczytać:
- Szczęściarze grali już w Elden Ring - niektórzy za to zapłacili; zobacz obszerne gameplaye
- Elden Ring na PC w 4K, 60 fps i z ray tracingiem; znamy pierwsze klasy postaci
- Elden Ring - pre-order, ceny i edycje kolekcjonerskie
Premiera gry została ustalona na 25 lutego 2022 roku. Tytuł pojawi się na PS4, Xboksie One, PS5, Xboksie Series X|S i PC.
- Oficjalna strona internetowa gry Elden Ring
- Spędziłem 18 godzin w grze Elden Ring - i odpowiadam na różne pytania