Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2022, 10:22

autor: Adrian Werner

Studio dało pracownikom wolne, aby mogli nacieszyć się Elden Ring

Prezes studia deweloperskiego Pocket Pair dał swoim pracownikom dwa dni płatnego urlopu po to, aby mogli nacieszyć się grą Elden Ring.

Elden Ring było jedną z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku, także wśród deweloperów innych gier. Prezes japońskiego studia Pocket Pair (pracującego nad Craftopia) postanowił udzielić swoim pracownikom płatnego urlopu, aby mogli nacieszyć się nowym dziełem From Software.

Prezes Takruo Mizobe w wiadomości na Twitterze przyznał, że zdawał sobie sprawę, iż jego pracownicy nie byliby w stanie skoncentrować się na pracy w dzień premiery nowej produkcji From Software, dlatego zorganizował „święto Eldena”. Pracownicy nie musieli przyjść do biura w piątek, a mimo to dostaną wynagrodzenie za ten dzień.

Studio dało pracownikom wolne, aby mogli nacieszyć się Elden Ring - ilustracja #1
Źródło: Twitter.

Co więcej, ta oferta dotyczy także dnia jutrzejszego, co w połączeniu z wolnymi weekendem, w sumie pozwoli pracownikom studia spędzić cztery dni w świecie Elden Ring. Prezes Takruo Mizobe oczekuje powrotu do pracy dopiero we wtorek.

Przypomnijmy, że Elden Ring zadebiutowało 25 lutego, równocześnie na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Gra otrzymała rewelacyjne oceny, ale trapią ją problemy techniczne. Zwłaszcza wydanie pecetowe jest rozczarowujące pod tym względem, ale już pojawiły się mody, które minimalizują część niedoróbek.

  1. Elden Ring - mody znoszą limit fps i pozwalają zmieniać FOV oraz bawić się w ultrawide
  2. Recenzja gry Elden Ring po 40 godzinach – otwarty świat śmierci wart
  3. Elden Ring – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej