Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - newsy i ciekawostki
Polish Gamers Research 2018 – młodzi gracze
Krzysztof Sobiepan, 28 maja 2018, 16:49
Prezentujemy finałową część cyklu newsów dotyczących raportu Polish Gamers Research 2018. Na koniec zostawiliśmy sobie dłuższe spojrzenie na niepełnoletnich graczy okiem ich rodziców. Przyjrzymy się m.in. kontroli rodzicielskiej, wydatkom na gry, ulubionym platformom oraz gatunkom popularnym wśród dzieci i młodzieży.
Polish Gamers Research 2018 – e-sport i nasze dane
Krzysztof Sobiepan, 25 maja 2018, 17:14
W przedostatnim newsie podsumowującym raport Polish Gamers Research 2018 z okazji konferencji Digital Dragons 2018 przyglądamy się oglądalności e-sportu i badamy, jakimi danymi osobowymi Polacy dzielą się przy rejestracjach w sieci, a jakimi nie.
Polish Gamers Research 2018 – źródła gier i portfel gracza
Krzysztof Sobiepan, 24 maja 2018, 16:16
Przyszła pora na czwartą już część podsumowania badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem dowiadujemy się, skąd Polacy czerpią nowe gry oraz jak je kupują. Wspominamy też o popularności dodatków i przybliżamy parę faktów na temat wydatków graczy.
Polish Gamers Research 2018 – konsole i gatunki gier
Krzysztof Sobiepan, 23 maja 2018, 19:27
Przedstawiamy trzecią część raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Dziś zaglądamy Polakom pod telewizory w poszukiwaniu konsol, przy okazji sprawdzając, jakie gatunki cieszą się u nas dużym powodzeniem. Będzie też trochę ciekawostek.
Polish Gamers Research 2018 – zwyczaje i motywacje polskich graczy
Krzysztof Sobiepan, 22 maja 2018, 16:13
Prezentujemy drugą cześć raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem przyjrzymy się częstości zasiadania przed ulubionym ekranem, poszczególnym motywacjom do grania i odwiecznej dychotomii singleplayer vs multiplayer.
Polish Gamers Research 2018 – profil polskiego gracza
Krzysztof Sobiepan, 21 maja 2018, 15:00
Z okazji konferencji Digital Dragons 2018 znowu przygotowaliśmy dla Was sprawozdanie dotyczące polskiego rynku gier wideo. Na początku cyklu newsów zajmiemy się opisaniem samych graczy, zbadamy, ilu nas jest, na czym najczęściej gramy i czy stare stereotypy dotyczące tej subkultury na dobre odeszły już do lamusa.
Kondycja polskiego rynku gier – najpopularniejsze źródła gier
Łukasz Szliselman, 26 maja 2017, 09:11
Ostatni news z serii opartej na badaniach z Digital Dragons 2107 skupia się na najpopularniejszych w naszym kraju źródłach gier. Szepniemy też słówko lub dwa o e-sporcie.
Kondycja polskiego rynku gier – w co grają Polacy
Łukasz Szliselman, 25 maja 2017, 09:07
Badanie przeprowadzone z okazji Digital Dragons 2017 objęło m.in. zwyczaje polskich graczy. Z tego newsa dowiecie się, w co i dlaczego gramy. Przyjrzymy się również temu, czy wolimy bawić się w pojedynkę, czy z innymi ludźmi.
Kondycja polskiego rynku gier – profil polskiego gracza
Łukasz Szliselman, 24 maja 2017, 09:30
Kontynuujemy cykl newsów poświęconych kondycji polskiego rynku gier, oparty na badaniach przygotowanych z okazji Digital Dragons 2017. Dziś przeanalizujemy, kto w Polsce gra w gry wideo oraz jakie platformy wybierane są najczęściej.
Kondycja polskiego rynku gier – deweloperzy gier w Polsce
Łukasz Szliselman, 23 maja 2017, 11:30
W związku z konferencją Digital Dragons 2017 przygotowany został raport dotyczący kondycji polskiego rynku gier wideo. Dziś przyjrzymy się firmom deweloperskim pracującym na terenie naszego kraju.
Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - rozpoczęto rozsyłanie ankiet
Kamil Zwijacz, 23 stycznia 2017, 20:49
Organizatorzy inicjatywy Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - raportu opisującego rodzimą branżę elektronicznej rozrywki - poinformowali o rozpoczęciu wysyłania ankiet do studiów deweloperskich biorących udział w badaniu.
Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - powstaje kolejna edycja raportu
Kamil Zwijacz, 6 grudnia 2016, 14:21
Serwis GRYOnline.pl, wraz z Krakowskim Parkiem Technologicznym, Grupą Onet.pl oraz Stowarzyszeniem Polskie Gry (SPG), pracuje nad kolejną edycją raportu Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo. Zachęcamy rodzimych deweloperów do wzięcia udziału w badaniu.
Kondycja polskiego rynku gier – piractwo
Łukasz Szliselman, 2 października 2015, 12:00
Piractwo to duży problem polskiego rynku gier. Dlaczego Polacy piracą? Czy są jakieś szanse na poprawę sytuacji? Zobaczcie, co tuzy branży mówią o tym zjawisku i jakie dostrzegają potencjalne rozwiązania.
Kondycja polskiego rynku gier – PC kontra konsole
Łukasz Szliselman, 1 października 2015, 11:50
Pecety to ulubiona platforma sprzętowa Polaków. Dziś przyjrzymy się, jakie znaczenie w tej kwestii mają finanse oraz stosunek producentów konsol do polskiego rynku.
Kondycja polskiego rynku gier – dystrybucja cyfrowa a sprzedaż detaliczna
Łukasz Szliselman, 30 września 2015, 12:43
Z najświeższych danych dotyczących polskiego rynku gier wynika, że dystrybucja cyfrowa coraz śmielej poczyna sobie w naszym kraju. Sprawdzamy z jakimi wyzwaniami borykają się wydawcy gier w Polsce oraz jakie tendencje widać wśród graczy.